Kommentarer:

1 Rebecca:

Tyvärr kan jag inte komma, det blir på tok för dyrt för mig... Hoppas ni kan fixa nåt i Stockholm! :D

2 Kajsa:

Synd att det är den 16 augusti, min syster kommer på besök från Skåne då... Så jag kan inte då =/ Skitsynd, jag hade verkligen jättegärna velat gå ju...

3 Tanja:

Skit också, jag är utomlands då, hoppas fler tillfällen kommer! :)

4 amanda:

kostar de ngt?

vart är de? :)

5 TOWE:

När är sista anmälningsdag? :)

6 sanna:

Aosch, jag kan tyvärr inte komma. :/

Det blir för dyrt, bort alldeles för långt bort, haha.

7 Linn:

åh vad synd att göteborg ligger så långt bort!

8 Camilla:

jag kan tytvär inte då skolan börjar strax efter och så långt borta. Hoppas det blir något i stockholm snarrt.

9 ** KAJSA **:

Med hänsyn till kommentarerna ovan så verkar det ju inte som att någon kan... :) Hoppas datumet blir flyttat :)



Och om det handlar om ekonomi så kanske man kan skippa middagen och köra direkt på drinkar? :)

10 JONNA:

Nä tack :)

11 Josefine:

sv: tyvärr jag kan inte :(

är i stockholm då, hade verkligen varit jätte roligt men går tyvärr inte :( tack för inbjudan iallafall :) hoppas jag kan komma nästa gång :)

Kram!

12 Wysteriia:

Får se om jag kan, osäkert :P

13 Alex:

Behöver du någonstans att ladda upp dina bilder?

FileBlock - filuppladdning med två klick, helt gratis!

http://fileblock.sytes.net

14 jazzi:

Jag vill gärna med :)

15 Lovisa:

Det vor eju superkul! Men boende kostar och middag med. Har inte råd med det som student =/

16 noora:

okej jag bor gaaanskalångt ifrån göteborg och jag är tyvärr inte hemma då ! men tack !

förresten så tycker jag du liknar hermione i harry potter (;

17 Junitjej:

Får 34-åringar komma?

18 Sofie:

jag hade så gärna kommit om de inte varit så långt iväg för en skång som jag :/

19 Josefin:

kul med bloggträff :P

20 Lia:

oh gud vad roligt :)

jag kan nog komma ska kolla upp lite först (kan meddela dig i början av näst avecka igen) kram!

21 Lisa:

alltså jag är intresserad men bor i gävle och vill gärna veta vilka som kommer först .. vill ju ha sällskap dit och veta med bostad och sånt. jag tror att fler personer blir sugna om det inte blir så "hemligt" :)

22 Sanna:

Kan tyvärr inte komma. Har andra planer den dagen!

Men ha det så jötteroligt. KOmmer säkert att bli en superkväll :D!

Kommentera här: