Hemligheten är ute - BLOGGTRÄFF

Okej alla är ni beredda!
Jag har pratat med min nya kompis, vars blogg jag avgudar. Ni kanske hört talas om henne? Bella pratar jag om.

Vi har en idé om att bloggare ska kunna träffas, umgås, diskutera och ge ut idéer till varandra om bloggen bland annat.
Dvs vi vill ha en bloggträff!

Jag vet redan att ett par folk vill komma.

Våran plan är att vi ska äta och dricka gott på en resturang och helt enkelt ha trevligt. Vi vill med kvällens idéer att vi ska kunna umgås alla och inte springa runt på ett och samma ställe utan att egentligen inte lära känna varandra.

Vi kommer ha bloggträffen på en helg eftersom det passar bäst för alla då. Tid och dag vet vi inte än, inte heller vart vi ska vara. Anledningen varför vi inte bestämt detta än är för vi vill veta om folk är intresserade att komma.

Jag kan lova att kvällen komma bjuda på underhållning och nöje samt trevligt sällskap.
Bloggträffen kommer hållas någonstans i centrala göteborg

Kommentarer:

1 All gossip & fashion:

ha en bra dag! :)

2 All gossip & fashion:

(svar) hade gärna velat, men har inte tillgång/tid att åka till göteborg.

3 makki:

Inte helt omöjligt, men inte heller särskilt sannolikt :), kan du återkomma med detaljer?

4 Emelie Östher:

Jag hade väldigt gärna åkt med, men tyvärr så måste jag nog erkänna att min ekonomi är inte riktigt redo för nått äventyr. Kram

5 Emelie Östher:

Jag får se när det börjar närma sig. Jag bor ju i Kristianstad så det är en bit dit. Jag vill verkligen följa med. Kram

6 Alexandra:

Kan tyvärr inte- Göteborg kostar för mycket nu... är smått fattig ;)

7 Rebecca:

Wow, låter superkul. Funkar det även om man är under 18? :)

Jag är intresserad!

8 veronica:

är under 18,

9 veronica:

sv: Jo men jag är bara 14

10 Sanna:

Har antagligen inte råd såhär nära inpå. Återkom när ni har mer info. Låter roligt :)!

11 Madeleine:

Va roligt det lät! Tyvärr bor jag inte i Göteborg, utan en timmes bilväg utanför. Men jag är faktiskt där nästan varje månad ändå ; ) dock är jag under 18 och vet dessutom inte om jag kan. Men visst hade det varit otroligt roligt!

12 Tess:

Låter intressant! Hör gärna av dig till mig när det är bestämt mer.

13 ** KAJSA **:

Jag kommer jättegärna! :) Jag är nyinflyttad i Göteborg så jag är väldigt intresserad av att lära känna nytt roligt folk :) Och bloggare brukar ju vara trevliga :D

14 ** KAJSA **:

Ja det hade jag, men hon är inte från stan. Hon bor i Norrköping så jag tror inte hon kan komma hit en helg bara sådär. Här hittar du hennes blogg i allafall http://cutie.bloggagratis.se :)

15 Camilla:

Jag är intresseread.

16 Pamasa:

Jag är intresserad, lite mer info hade dock varit kul =) Är det gratis eller?

Puss!

17 Maria:

det lät trevligt :) beroende på när det är så e jag intresserad :)

18 Wysteriia:

Låter jättekul! :) Beror dock på när o så, jag har rättså långt till göteborg tyvrr :(

19 Emelie:

Det låter kul! Jag kan nog komma, men jag kan inte förrän efter 25e augusti, då jag får lön. Men om det blir innan så gör det inget. Jag skulle i alla fall vara intresserad av att komma :D

20 matilda:

jag skulle tycka de vore kul.Hör av er!:)

21 Mickan:

Låter skit skoj! Kommer jätte gärna!

22 Diana:

Hur patetiskt och efter är det inte att ha en bloggfest nu ?? Försöker du att vara en ny Stina-Lee eller ? Ingen av de stora bloggarna lär ju komma :-( TÖNT

23 Emelie:

Även om inga stora bloggare kommer, så är det alltid kul att träffa folk! :D Är det någon åldersgräns? Jag är inte 18 än.

24 Tanja:

Jag är lätt sugen! Och vadå ingen av dem stora bloggarna? Varför måste bara stora bloggare komma? Ska inte andra på chansen eller?

25 Caso:

Hej! Det låter jätteroligt! Vi kommer jättegärna! Håll oss uppdaterade, bra blogg förresten!



:)

26 jennifer (svar till din kommentar):

haha okej, jag vet inte riktigt vad för "hemlighet" du pratar om :) Dessutom bor jag långt ifrån Göteborg så det kan bli problem att ta sig dit men tack för erbjudandet ändå :)

27 Carro:

låter kul. :) men beror ju på när och så?!

28 Lena:

Okej! Men jag anmäler mig då :) Låter skoj! :) Kom gärna med uppdatering, ifall det ändras dag eller något :) Kramis

29 Katya:

jag vill va med! :)

Kommentera här: