Angående bloggträffen

Hej alla!
Tänkte updatera er lite om bloggträffen jag ska försöka anordna, hade ju en kompis med mig men hon fick dra sig ur planeringen. Dock kommer hon antagligen till träffen vilket blir kul :)
Så just nu är planerna lite halft på en isbit eftersom jag står ensam igen. Men det klarar jag eller hur?
Har ju andra som är intresserade.

Det är 21 personer som har anmält sitt intresse om att komma, så är det bara tid att bestämma datum och plats och så.
Åldern på folk som vill komma ligger runt 17-21 år ungefär, finns yngre med såklart :)

Hade tänkt att fixa en middag som sagt ut, men vet inte vart än. Och nu kan jag ju passa på att svara på en fråga jag fick för några dagar sen, en flicka frågade om det var gratis. Svar det är inte gratis nej, eller det beror ju på om ni väljer att inte äta :) jag kan inte betala för alla, men det hoppas jag att ni fattar. Poängen är ju att man ska dela med sig med tips och helt enkelt ha en trevlig kväll och sen kanske drar vi ut på VIP kväll (får se vilka erbjudanden från olika klubbar jag får först)

Vill ni veta mer så läs här : Bloggträffen
Som sagt, min kompis Bella har dragit sig ur planeringen (men hon kommer på träffen:))



__

Btw ni vet väll att jag finns på bloggkoll?

Kommentarer:

1 Madeleine:

Svar: Jag hade klockan 15.00, men det är inte säkert att jag ska dit... jag VILL, men kanske blir tvungen att tacke nej. Mina föräldrar har klargjort att de inte tänker pendla fram och tillbaka till Göteborg hela hösten om jag får jobbet. De vågar inte chansa säger dem. Känns otroligt surt, men det skulle kännas ännu surare om jag faktiskt fick jobbet och sedan var tvungen att tacka nej då istället. Men jag får se, det är ett tag kvar till klockan 15.00, har inte bestämt mig ännu.



Låter bra det med bloggträffen =)

2 sandra:

Hej :D de låter jätte roligt =) vilka har anmält sig ? :D

Kommentera här: