Frågestund igen!

Funderar på att dra igång en frågestund igen, får en massa frågor via mejlen och så ännu så varför inte en till liksom?

Samma saker gäller:
Fråga mig vad som helst, jag svarar alltid till alla med 100% ärliga svar.
Vad vill ni veta idag? Vilka jag vill se ikväll? Vilka jag inte vill se? Hur jag mår? Vad jag har för saker på gång?
Ask me anyting.


Ni kan antingen skicka in via att kommentera eller via min mejl : [email protected]

För att kolla in frågorna från förra gången, kolla här

Kommentarer:

1 Linda:

har du många läsare?

haft bloggen länge ?

2 Jessi:

hej :) Hm jag har inte fått någon ansökan om msn grejs... testa igen.. jessi91_ (två understräck islutet)





Kram

3 Camilla:

Är du sugen på gratis biobiljetter? På gratisbio kan du genom att besöka sidor och liknande få gratis bibiljetter eller presentkort på tex h&m. Bli medlem här helt gratis och få 75 i startpoäng om du blir medlem genom mig http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=50687

4 JOSEFINE:

svar: tack så jättemycket! har en canon EOS 40D

5 Jessi:

precis! Men det syns så konstigt på kommentaren.. så jag skriver såhär:

jessiundersträck91understräckundersträck@hotmail.com

6 N I C O L E:

har du varit med i någon film ? =)

7 DrFanny:

Man kan alltså fråga vad som helst?

Då undrar jag;

"Ser du på porrfilm?", om "Ja", så "Vad för sorts?"



mvh



DrFanny

8 Anonym:

du är skådispelare men jag vet ingen film du har varit med i...



så vilka filmer?

9 Anonym:

helooo

10 Anonym:

ad du skryter om att du är skådespelerska x)

ge mejj lite tips hur man blir ? :)

Kommentera här: