The BIG list - Movie Jobs

The BIG List. Haha nej men jag fick en kommentar med en läsare som ville att jag skulle lista upp det jag hade medverkat i, lättare för er som vill veta också ju :)
Så här kommer den viktiga listan som gör hela bloggen.
Tar det från första början:

- Inbrotttjuvarna - där jag spelade en av huvudrollerna i pjäsen som hette Håriga Herman.
- Klassträffen - Där jag spelar en psykisk störd flicka som hette Ellen.

- En namnlös Film - skolproduktion där jag spelade Therese
- LIA - en kortfilm där jag spelar karaktären som blev döpt efter mig, Julia.
- Yoggi Yalla Reklamen - Skolproduktion.
- How to get girls - Skolproduktion.
- En julsaga av Charles Dickens - Spelade Lady lovelance.
- De Ofrivilliga - statist.
- 183 dagar - statist.
- Who Wants to Marry a Farmer - Skolproduktion där jag spelar en av finalisterna, Mary-Anne. Vår egna Parodi på Bonde söker fru.
- Fri som en fågel - en av huvudrollerna, Carro. Kommer som ett exemplar till mig i höst.
- Andra Avenyn - Körmedlem.
                             - Statist (fortfatande)

                             - Liten roll Sophie (fortfarande)
- Emanuel - Jag spelar den otroligt flörtiga Lina Veikkonen

Dom som inte är fetstil på är skolproduktioner och finns alla på youtube.
Många saker har jag inte skrivit upp dock, tog dom som var viktigast.
Så där har ni the big list. Det kanske inte är så mycket men med tanke på att jag började 06 med allt så tycker jag att jag lyckats ganska bra
Puss på er

Kommentarer:

1 erika:

svar: gud va kul, är du med i nån film? =) msn?

2 erika:

svar: jaha jag läste de aldrig, andra avenyn brukar jag se! är du med i den kommande säsongen eller har du varit med i första? msn?

3 erika:

svar: jaha gud va kul! jag tycker andra avenyn är jättebra serie. var du med i kören på första säsongen? :)

4 idaviola:

tack! :) är det klassträffen? THE klassträffen? alltså den filmen? :D cooolish du är! kommeru va me i kommande aa?

5 K:

Alltså hur får du alla jobben?

6 marre:

jag har försökt söka på youtube men det kommer bara upp massa annat haha:P

ska ja ba söka på filmnamnet eller ?

7 marre:

nej nu hittade jag :P

8 Lisa:

oj, trodde bara att du skröt om att du hade spelat i några skolpjäser;o



bara för att jag har så jäkla mycket fördommar om folk;p Men hur får du alla jobben egentligen?=)

9 Malin:

Du har ju vart med i några iallafall, men har inte hört talas om dom. Ledsen att jag sa att du skröt, men tycker bara att dt står överallt.. :P

10 it's maggan bitch:

klassträffen? :/ menar du klassfesten?

11 bella:

Skojigt!

12 Mia:

Får ta och hålla utkik efter dig då! :) Har länge funderat på att ta och följa andra avenyn :p

13 Liisa:

Åh va coolt :D

14 Elin:

hahahahahaha..! Ja kanske.. Menar ju förstås..film? tv?

Du får ursäkta en som är mammaledig..=D Inte alltid som man själv förstår vad man själv menar..=D

15 sheima:

shit va kuul :)

16 åsa:

jaha okeej!

17 Liuza svarar:

Va duktigt :)

18 Matilda:

Duktig du är! :D

19 emelie:

duktigt :)

20 Philip:

Svar: Ahajaa! :P

Kommentera här: