Bloggträff infot!

Jag påminner er igen ;) Glöm inte att anmäla er till Bloggträffen i Göteborg den 16/8 (dvs denna månad).
Ju fler desto roligare!

Läs mer Bloggträff info här.
Om jag har fattat rätt så ser man inte så mycket vad som står på inbjudan, trots allt valde jag att ladda upp den med största storlek.
Men det som är viktigast på bilden är ju att vi ses klockan 18.00 på nilseriksson terminalen under den svarta tavlan (där alla busstider står).
Sen så är det att vi antagligen kommer äta middag eller ta en fika och sedan gå ut. Detta beror helt och hållet på vilken åldersgrupp som anmäler sig.
Medelåldern på dom som anmälde sig till för anmälningen var 16-21 år.

Har ni några frågor eller vill anmäla er kontakta mig via [email protected] eller kommentera.

Obs alla som har anmält sig, deras kommentarer syns ej än eftersom jag kommer göra en lista sen :)
Puss på er och jag hoppas vi syns

Kommentarer:

1 visad.blogg.se:

Synd att jag bor i sthlm :(

2 malin:

va trevligt =) tyvärr kan jag inte det datumet :( kram!

3 liene:

Jag är tyvärr inte 16 än och jag bor ändå inte i Göteborg så. Annars skulle det vart kul.

4 Sweet life style:

synd att de är i gbg

5 Ikka:

sv: har tyvärr ingen möjlighet att komma :(

6 JENNA:

det skulle ju vara SUPE>RKUL! :D

7 Ghostfriend:

Får jag komma?

8 linnea:

hej hej =) hur har din dag varit idag?=)

9 lisa:

sv: haha tkr du? har aldrig sett gossiip girl, men det verkar va bra! :D

10 evelina:

oh kul med en bloggträff i göteborg. men tyvärr är jag bara 14år.

11 Y a m i n a:

Vad ska du göra idag då+?

12 Jenny:

synd att den inte är i stockholm:/

13 Sanna A:

Vi/jag hade gärna velat komma men tyvärr så ska vi bli fotograferade i Västerås just den dagen!



Hoppas att de kommer mycket folk!



Kramar Sanna

14 Maja:

Kan man komma om man är 15?

15 amanda:

de tråkiga är bara att man bor i norrbotten och de är lite svårt att ta sig ner :S

16 Lisa:

tyvärr kan jag inte komma.. bor i sthlm :P

Kommentera här: