Vinnaren av Headern



Godkväll alla sköna människor där ute!

Vag gör ni för roliga saker där ute?
Jag har "gömt" mig i mitt rum, dom dansar där nere och jag känner inte riktigt för det. Så jag sitter och löjlar mig framför datorn som ni kan se, men vem behöver inte en liten ful kul tid med?

Vet ni vad? Jag har tillsammans med en godvän till mig bestämt vem som vann headern.
Och det gjorde Marie! Hon har blivit kontaktad och liknande.
Hoppas ni andra kommer delta i nästa tävling som dyker upp ganska snart i bloggen, så håll utkick!

Nu ska jag se på film, och sen ska jag försöka sova! Tror jag får ta till med sånna medel som rosa öronproppar (mina gula verkar borta...)

Kommentarer:

1 Perfektion by Emma:

ja du bor i göteborg va? jo men visst är de ett par minusgrader.. men inte så många som på andra ställen. däremot är kylan helt annan här än inåt i landet.

2 erika:

tack detsamma :)

3 Liene:

hehe, bra att "gömma" sig! du är bara för söt på de där bilderna:D

Kommentera här: