Vinn en Header till bloggen

Jag hade ju en sån här fin fin tävling för ett tag sen, och då blev den succé. Så jag tänker passa på att lotta ut en header till bloggen.
Ni får själva välja färg, bilder, stil och allt annat som har med utseendet att göra. Sen ska jag försöka hitta den perfekta headern till dig som passar in i din personlighet på bloggen med, klarar jag det inte så gör jag om det.

Här är reglerna:
- Kommentera under det här inlägget och förklara varför just nu ska vinna, eller kontakta mig via mejlen för samma sak ([email protected])
- Länka gärna till bloggen och tipsa om tävlingen (det ger plus poäng men det är inget måste)
- Ni måste ge mig något sätt att kunna kontakta vinnaren (t.ex. bloggadress, vilket är enklast att få reda på din personlighet genom, eller mejl)


That's it. Visst låter det kul?
Jag har gjort många headers och banners under dom senaste åren, och innan mitt sammarbete med SpotLife gjorde jag exakt allting på bloggen (dvs headern bland annat).
Här är ett smakprov på vad jag gjort innan:




Utlottningen slutar den 16:e Januari 2009 klockan 20:00  
Ändrat till den 17:e Januari 2009 klockan 18:00

Kommentarer:

1 JOSEFINE:

Hej, jag skulle jättegärna vilja ha en snygg header. Eftersom jag är totalt handikappad känns det som när det gäller design. Jag har inget bra program och de jag har förstår jag ingenting av. Har väldigt dålig fantasi också, och blir ofta avundsjuk på alla andras. Så skulle uppskatta en ny header lätt :D Din är ju grymt snygg så skulle lätt lita på dig.

2 nina:

ååååh..vad roligt! Jag vill gärna vinna för att jag bloggar om mitt liv i frankrike..men har en ganska så dyster design. så skulle uppdatera med mer roliga saker om jag hade en fin header:)



härlig blogg annars.

ha det bra!!

3 Filippas Corner:

Sv: Tack söta du!



Kul med tävlig :)

4 animissen:

hej jag vill jätte gärna vinna header för många anledningar. blandannat att du e ju min idol (förebild) och för att jag e hemskt trött på min header jag har nu, och hellt tom i huvudet på ider. Jag skulle uppskatta att vinna deta väldigt mycket eftersom jag aldrig vunnit någonting någonstans typ. Aja vi ses hoppas du mår bra. jag länkar till din blogg nu. vi ses

5 Emma:

Sv. det var verkligen underbart! :) Vardagslyx!

6 linda:

snygg sida

7 selma:

Tack så mkt:D söt du är !

8 emelie:

sv: taack! =) Jo alltså jag får jue hjälp, men tycker inte det hjälper..=/ att kolla viken en gång i veckan hjälper inte att få bort sjukdommen ur huvudet =/ Ha det bra !

9 Olivia:

haha, jag tycker att det är fint

10 Marielle:

Tack så humla mycket! :-) Desamma

11 Emma:

Jo, fast lite stressigt har det varit :)

Vilken fin blogg du har :)

12 besiima:

Heeej ÅÅÅÅH ! jag skulle gärna vilja få min headern fixad för jag har ingen anning om hur man gör det, har inga speciella program till det, å designen är jag kass på:/, vill att min blogg skall vara mer personlig å min egen, men nu är den lite så småtttråkig:(, Skulle vilja piffa upp den lite:), hela bloggen känns helt tom helt enkelt:/ . jag är mest rädd om jag själv börjar hålla på me nått ja inte kan så kommer det att gå åt skogen:( å då kommer jag ta bort hela bloggen så att säga hehe, Hoppas man får den chansen å få sin blogg ändrad lite till mer personligt:)



MÅ BÄSTA PERSON VINNA!:)

Puss&Kram!

13 Fanny:

Svar. Åh ja visst är de fina!! Längtar så tills jag får hem det!!



Ha en trevlig kväll!

14 Anna:

sv: Tror dessa kläderna har något bättre kvalité än kläderna hos Gina Tricot! Men visst, skjortorna kan man nog hitta liknande hos Gina :)

15 Erika:

Jaa de är lite töntigt kan jag hålla med om!

16 Lisa:

du har såååååå fin blogg!!!!!!!!

kan du göra en design till mej mejla!

17 sprattelvinkel:

Javisst är det skönt att sova ut ibland! Men jag tycker det har hänt lite alltför ofta nu ;)

18 lisa:

Jag vill ha!

19 ina-bina:

Rätt svar finns i bloggen nu! :P

20 erika:

jaha okej, men kommer du bara vara statist då eller? vara med som liv och dom?

21 Frida:

Åh så fin!

22 Frida:

Åh så fin!

23 Carro:

Okej, vad roligt att du oxå ska se den! Den verkar jättebra :)

Det var från frida tidningen som man fick biljetter ifrån när man visade en sida ur tidningen :)

24 Cicci:

tack så hemskt mycket, vad glad jag blir!

25 emelie:

tack! så fin du är!

26 Robin ^^:

hej!

JA; JAG VILL VINNA :D

motivering: ta en titt på min blogg. Det säger allt! xD

kramar!

27 Maria:

Hej!



Jag skulle vilja vinna en ny header för att jag verkligen käpmar med min blogg för att den ska få fler läsare och att jag ska kunna bl lite framgångsrik med den. Men just nu går det lite trögt. En till talande header kanske skulle göra susen!

28 Louise:

Hej! Jag skulle vilja vinna en ny header för att göra min blogg mer personlig. En header som ser intressant ut och känns som mig!



Länkar även till din blogg från mig....



Mail: [email protected]

29 Cornelia:

Jag skulle GÄRNA vilja vinna, För att jag behöver det^^ Du ser ju sj hur den ser ut^^ heh



Ha en superbra helg!

Kram

30 caroline:

åh, en snygg header är precis vad min blogg behöver. Själv kan jag inte göra någon, även fast jag har så himla mycket ideér. Men tillslut blir det bara helt rörigt och allt, det ser helt enkelt inte bra ut. Kan sitta flera timmar och hålla på med en header, och då använder jag mej av program som paint, haha. Så då skulle det nog funka bra om jag tog mina ideér till dej och du fixade en snygg header till mej, hihi. Nu vet jag inte mer vad jag ska skriva. Men jag skulle bli så himla glad om jag vann.

Och jag måste säga att din blogg är verkligen häftig! :)

31 yksi:

Header ja tack... för jag har världens bästa blogg... MEN världens fulaste och mina kunskaper i diverse design program är lika bra som mina i somalisk politik, det vill säga inte alls...

32 Felicia Marthe:

Jag vill gärna vinna pga att jag är en usel "header makare". Jag förstår mig verkligen inte på det. Skulle vara superkul att vinna den! Den var grym!

33 Marie:

Hej!



Jag skulle jättegärna vilja få en ny header av dig!



Jag inte den blekaste aning om hur man gör en snygg header och jag har inga speciella program man kan göra en i heller. Dessutom är jag värdelös på design så det blir aldrig snyggt när jag försöker mig på någonting. Jag är trött på att bara ha en obetydlig bild på någon blomma eller liknande, jag vill att min blogg skall vara mer personlig och mer "min egen" om man kan säga så. Just nu känns min blogg så opersonlig... En rejäl förändrig skulle göra så stor skillnad! :) Hela min blogg känns så tråkig helt enkelt :( Jag skulle bli super glad om jag vann och fick chansen att få en snygg blogg som speglar mig och den jag är :)



Jag har skrivit ett inlägg om din tävlig i min blogg också :)



Kram M.



34 emmie:

jag är med!

Kommentera här: