Vi studenter har många bollar i luften


Jag och två till som känner av paniken inför studenten?


Nej så illa är det väll inte! Men jag känner av att man har lite mycket nu under våren, och lärarna vet om det. Några av mina lärare är förstående och kan tänka sig att flytta fram olika prov och liknande som kommer komma nu under våren, men andra är ju mer tyranner och bryr sig inte alls om att vi måste ha slut projekt, projektarbete och allt sånt. Och med tanke på att jag jobbar under skoltid med...usch

Jag ska inte klaga eftersom det är jag som väljer att jobba, jag hade helt enkelt kunnat tacka nej. Men jag älskar det och än så länge funkar det ju.
Idag hade jag min första religionslektion, och med en ny lärare så betyder det att jag måste ta och förklara hela situationen med skolan och jobbet och att om jag hamnar för mycket efter får hon gärna säga till. Min utbildning går före (vilket jag märkt innan i andra projekt jag fått tacka nej till) och med tanke på att det är sån kort tid kvar så vill jag absolut inte hoppa av nu.

Det är klart att alla som går i skolan känner en viss press nu på vårkanten, men det är nog värre för oss som kommer ta studenten och det blir den avsolut sista chansen att imponera på lärare och kontakter inom det vi vill göra. Jag hoppas på en underbar vår med mycket skola, vänner och jobb. Vi får väll se hur mina planer blir




Och som en hårt jobbande student måste man ju hitta lite glädje stunder i livet? Jag hittade nyss denna tävling som verkar underbar, har alltid velat testa bruna ögon.


StarOfUsa hade samma sorts tävling!
Herregud vad jag vill vinna nu haha, att gotta sig i lite snygga saker är ju underbart, men en ny ögonfärg är inte varje dag eller hur?

Kommentarer:

1 Nicole:

då förstår jag =)

2 mändy:

hahaha jag skrattade i typ fem minuter när jag hörde den :P

3 Jennifer:

Inte jag heller, förän nu ! :P du kan vinna linser i min blogg med ! :D

4 Nina:

sista skolåret är tufft!



kramar

5 Malin:

sv: Tack så mycket! Din är jättefin oxå :)Åh, jag har alltid velat prova på bruna ögon jag med, men är rädd för att det ser för fejkat ut.

6 sara:

sv: haha ja det är det faktiskt ! ;) kul att du hittat till bloggen :) detsamma gäller din blogg, snygg! :D kram

7 Jennifer:

Kolla i vänsterkolumnen under läsvärda inlägg :)

8 Jennifer:

hihi det går jättebra, lycka till !

9 Jennifer:

Tack ! :)

10 zandra:

Skitsnygga ju :)

11 Matilda:

Sv: jo, det är det också :-)

du borde prova!

12 josephine:

jag köpte bruna linser därifrån.Dock som andra lite mörkare eftersom att dom som du visar bild på är bara till för bruna ögon :P

och jag råder dej att köpa linsvatten och behållare eftersom inte dte kommer med,ha en trevlig dag!

Kommentera här: