Vem kommer vi se mer av under 2009?

Stina frågade:
Du håller ju på med film (vilket man fattar när man läser bloggen) och är säkert insatt i andra skådespelare och ser mycket på film. Vilka stjärnor tror du vi kommer se mer av under 2009?
Nämn gärna svenska kändisar med, plus tror du någon bloggare kommer synas mer än andra?


Svar:
Jag ser inte så mycket på filmer som andra jag känner gör, och när jag väll ser en film glömmer jag ofta vad den heter och vad skådespelarna heter (Jag är verkligen usel på namn). Men dom skådespelarna jag tycker har satt ett "märke" efter sig under 2008 och kommer bli ännu större under 2009 är:


 
1.Taylor Momsen - Slog igenom för mig under Gossip Girl
2.Robert Pattinson  - Aktuell i filmen Twilight, har även medverkat i Harry Potter
3.Kristen Stewart - Spelar Bella i Twilight som hon nu är aktuell med
4. Chace Crawford - Aktuell i Gossip Girl
5. Emma Watson - Spelar Hermione i Harry Potter filmerna, och är bioaktuell i The Tale Of Despereaux
6. Amanda Seyfried - Aktuell med filmen Mamma Mia, har medverkat i filmen Mean Girls

Vilka tror ni på?


När du säger Svenska kändisar så är det svårt att veta tycker jag, Carolina Gynning med hennes program? Eller Rosing med hennes söka killar program?
Jag vet ärligt talat inte.
Och jag hoppas på att det kommer nya bloggansikten som slår igenom (läs: mig? haha vem vet)

Vill du ställa en fråga?
Skicka den då till [email protected] så får du svar på den inom några få dagar

Kommentarer:

1 Erica:

Ja, dom kommer man nog se mer av (:

2 anna:

vem är roxanna i avenyn då? :S

3 anna:

men vadå karaktär i vad? :)

4 anna:

jaha nej jag har aldrig sett det så har ingen aning.

5 Alexandra:

Håller med där om skådespelarna!

sv: Jo, smått irriterande

6 mindy:

Ja man är det..bara kul att många tycker om sida o lämna trevliga kommentarer.Ha en skön lördag..

7 aarnnela:

tack! din är med jätte fin :) <3

8 Liene:

Jag tror dom samma och eftersom jag är usel på att kolla på tv vet jag inga mer särkilda:)

9 Maria:

jag håller med dig om dessa =)

10 hanna:

haha ja du var den första :D tack så mycket!

mycket fin blogg!

11 Clara:

åh, vilken fin komplimang:) tack!

12 maria:

Det är jätte mysigt i verkligheten också :P

13 Amanda:

Tack så mycket :D

14 Aaliyah:

Hon från mamma mia är sköön;)! tack för din kommentar på min blogg <3



Aaliyahkatten.blogg.se

15 Sofie:

Takk. Så fint design nu hadde på bloggen! Gjort selv?

16 Fox:

Tjaa,

Jag tror att chace kommer bli stor jag gillar han som fan. Han e bara så skön och avslappnad han lever sig väldigt bra.



Hoppas du får en grym helg.

17 amanda:

det ska lbi kul att se rosing program :)

18 freja:

jag tror oxå på fröken watson.. men sen är man ju värsta harry potter-tönten oxå ;D haha

19 Ylva:

Håller med, det är kul med många kommentarer, men trist med sådana som bara skriver "kolla min blogg" och inte ens kommenterar inlägget.

20 Bettan:

tack det samma

21 lovisa:

svar: jag gillar det :) var kan man tävla om en header? :) p.s kan du hjälpa mig med en sak? :D

22 lovisa:

svar: jaa jag skulle verkligen behöva en header :) men jag måste bara säga att du liknar emma watson, elr vad hon heter (hon i harry potter) väldigt mkt. När jag ser dig så tänker jag på andra avenyn :P jo hur gör man en egen kategori? (A)

23 lovisa:

svar: jag fixade måste nu fatta hur man får över dem till dem ;P men har du varit med på tv ? :)

24 Tova:

Taylor momsen är riktigt häftig..

Robert och Kristen är så "twilight"-stämplade så jag skulle ha svårt att se den i en annan film i år :)



Emma Watson är väl Chanels nya ansikte så henne lär vi se en massa av :D

25 Emma:

Hoppas på Robert Pattinson ;)

26 emma:

hoppas det är kristen stewart

27 millan:

åh, emma är ju underbar! hon hopas ja verkligen att vi kommer få se mkt av :)

Kommentera här: