Vågar ni ge ut er hemadress?



Ganska slapp dag som ni kan förstå, än så länge iallafall.
Snart kommer mina morföräldrar förbi så det blir väll fika, vilket betyder att jag måste ta och byta om från pyjamas.

Men annars händer väll inte så mycket idag, jag håller just nu på med headern som Marie vann och den blir väll klar inom en timma. Så när hon godkänt den så kommer den självklart upp på bloggen, jag vill ju att ni ska se vad jag kan göra ;)
Detta är den andra header tävlingen jag håller i, och det verkar som folk gillar det...så ni kan räkna mer fler sånna tävlingar framöver. Det som är bra med dom är att man slipper ge ut privat information om vart man bor osv för att få presenten, jag behöver bara en mejladress eller bloggadress att lämna den till.
Mycket enklare och säkrare än annat, eller vad säger ni?

Är ni som jag, inte så pepp på att lämna ut sina telefonnummer och adresser till okänt folk så dom kan skicka hem saker?
Skulle jag vinna en sak och dom ber om adressen hem, då backar jag direkt och ger presenten till tvåan.

Kommentarer:

1 Siolia:

Ja just ja, vad tråkigt att det blir så. jag undrar just hur många som tänker komma. När man frågar runt låter det som att de blir lite folk ;) Jag och emma har ju ändå inget för oss och Towa ska väl med åka. Så ja, de skulle ju vara tråkigt att kanske missa något roligt ;)

2 fotobloggen:

aww, söt du är!, ha en bra dag

3 fotobloggen:

aww, söt du är!, ha en bra dag

4 MOA:

vilken söt bild :)

5 [ t a k a i . b l o g g . s e ]:

SVAR;

Inte jag heller först - men sedan såg jag, och det blev lite pinsamt :<

Kommentera här: