Vad ska du göra i framtiden?

Jag klev nyss ur duschen och äntligen har vi bestämt oss för vad vi ska göra ikväll.
Jag ska med några kompisar åka till henriksberg där det ska vara någon release party som min kompis bjöd med oss på. Vi får helt enkelt se vad som händer, en kväll med kompisarna blir det iallafall och jag längtar.

Det har vart en sån himla konstig vecka, varje dag har jag inte gjort något (förutom skolan imorgon) fast  varje dag har jag haft fullt upp. En stressig avslappnad vecka eller vad man ska säga.
Denna veckan har fått mig att börja tänka på vad jag vill göra efter skolan med, jag hoppas och tror att jag har något precis efter skolan.
Har ni några planert för framtiden? eller tar ni dagen som den kommer?

Kommentarer:

1 IchO:

16 åring som skriver om mina tankar och mina idéal. ta del av min vardag och så mycket mer, fritt fram att säga vad man tycker!



www.IchO.webblogg.se



www.IchO.webblogg.se



www.IchO.webblogg.se

2 Nathalie:

Tack så mycket tjejen :)

3 oskar:

ja gör det:D de är sjukt smart att ha!

4 Denna Sanna Kvinna:

hehe kom hit och hämta dem :)

5 Frida:

Jag tar nog dagen som den kommer, fast ibland kan det vara skönt att faktiskt ha ett litet planerat liv. Så att allt inte bara blir så stressigt och jobbigt.

6 Amanda Eklund:

Jag tar nog mycket dagen som den kommer.



men när jag blir stor, eller just nu hellst så skulle jag vilja jobba med musiken. hellst att jag och Frida släpper någon platta och är ute och tunerar :D /( du kan lyssna på oss på bloggen om videon inte är å först sidan så finns det en kategori som heter F&A där kan du lyssna på två av våra egna låtar.)

Kommentera här: