Vad sägs om en Limegrön StudentMössa?

Jag är så himla less på det mesta och har så himla mycket för mig just nu som tar upp både huvud och uppmärksamhet. Jag går tredje året på gymnasiet och om 4 månader tar jag studenten, lite press eller?


1. Studenmössan
J*vla studentmössa. Även om jag inser att dom som skickade dit företaget under dom dagarna vi hade praktik under hösten menade väll, så satte dom en hel del elever på pottkanten. Jag står än så länge utan mössa, och fick reda på att det är "sista minuten nu" IDAG. Stressat? Nejdå...men sen är det ju alla dessa himla tilval osv. Himla mössa, överskattad? Men ändå ett måste.
Och eftersom jag måste beställa över internet och inte när dom var där (då vi var borta på praktik!) så måste jag betala himla mycket mer, och får näsan inget ting. Hur går detta ihop?!

2. Projekt arbetet!
Med 9 veckor kvar (8 på måndag) så sitter jag med väldigt lite skrivet, jag hade förväntat att jag skulle ha kommit längre. Och utan ledare, vilket betyder: IG om vi inte hittar en snarast.
Himla Projekt Arbete.

3. Lokaler i skolan.
Vissa har tillgång till en lokal som inte går att använda...jag stannar där.


Ett klaga av sig inlägg, men detta är dom tre sakerna som rör sig mest i mitt huvud just nu och ni får ursäkta. Men nu ska jag beställa en himla studentmössa, vad tror ni?
Ska jag satsa på en limegrön?

Kommentarer:

1 mindy:

Man ska ta allt med nypa salt..kul att titta i :) ha en skön kväll..

2 Trinidaz:

SV: Om du är intresserad kan du ju bara bli medlem via länken på min blogg. Eller kolla in inlägg http://trinidaz.blogg.se/2009/january/guide-till-bloggsms.html . Där jag gjort en egen liten guide om hur det fungerar :)

3 Ellen:

Sv: haha, jaa karamellfärg ;)



http://www.ellenlovisa.blogg.se

http://www.ellenlovisa.blogg.se

4 Ellie:

Sv. Tack så mycket!





Det är klart du måste ha en mössa. Det är kul att se på den och minnas i efterhand. Jag lovar dig. Den är inte överskattad!

5 niki:

tack för svaren :)

6 Nathalie:

svar ja det är inne med ena axeln bar nu ;)



klart du ska ha en mössa! jag beställde min i måndags :)

7 Cajsa:

hehehe tackar! XD

allt bra med dig idag tjejen? :)

xx Cajsa

8 Becca:

Tack detsamma gumman!

Hoppas allt är bra med dig! :)

9 Dragana:

Jag tycker att det är fint med student mössa, men de är dyra och ja stressigt är det med de också.

10 lisa g:

sv: tack! Denna var också skitfin!

Förlåt om jag är lite efter, men är denna bloggen känd? :P För du har ju inte .blogg.se efter namnet :P

Kommentera här: