Världens bästa mamma fyller 50

Vad är det för en dag idag tror?
Kan ni gissa?
Min mamma fyller 50 år idag! Så det kommer vara kalas och god mat hela dagen! Ett stort Grattis till bästa mamman i världen.

Jag hoppas bara att jag får i mig något med tanke på att jag har vart dålig sen i lördags och knappt ätit något sen dess, men än så länge så har jag känt mig ganska okej idag.
Men som sagt, idag går det ut på att fira min mamma och ikväll kommer det en hel del gäster.
Men jag ska nog kunna hinna med lite inlägg ;) Har en till Läsar fråga som jag fått på mejlen!
Det är jättekul att ni faktiskt ställer frågor och jag kan dela med mig, det får bloggen att vissa en helt ny mening med att den finns. Så jag välkomnar alla sorters frågor!!!

En påminnelse för er som vill ställa frågor till mig: kontakta mig via knappen "Kontakta mig..:" I min meny, eller mejla [email protected]. Båda leder till samma mejl så det spelar ingen roll vilken ni väljer!
Ni kan fråga vad som helst, och jag kommer lägga upp frågorna och svaren på bloggen (om ni inte säger att ni vill ha det privat)


Kommentarer:

1 Marcus Å:

Hur är läget med dig? Du får hälsa och gratulera din mamma från mig också :)

2 mindy:

Önskar dig en skön tisdag.ja bilden är jätte söt :)

3 jenny:

Jaa men visst är de snyggt,bättre än en planka hehe..

4 J e n n y:

Svar: Visst var den det :)



Grattis till din mamma :D

5 Dixi:

Svar; för att vara i cam så är den ;D

Kommentera här: