I'm a superhero


Jag på fotolektionen idag
Superhero
(lite får man ju bjuda på)


Vi hade en hel del fritid då vi framkallade film och en av baden skulle vara i 30 minuter (ni som gillar att fota och framkallar själva vet nog vad jag menar).
Sen efter det hade vi ju bild, och där sitter man ju bara och målar. Så med andra ord är mina torsdagar i skolan underbart slappa.
Efter det gick jag och en klasskompis och åt lite, sen mötte jag upp Chriss och vandra runt efter någons hus ett tag för att hämta hans instrument saker.
Himla musik intresserade människor ;)

Imorgon är jag ju ledig (som alla andra underbara fredagar) men det blir mest att jag får sitta i telefonsamtal. Jag ska ringa företaget som håller i studentmössorna och se om det verkligen inte går att få sig ett kit-student saker för ett pris istället för bara mössan.
Och sen måste jag ringa VeckoRevyn (IGEN!) eftersom min tidning försvinner OM och OM igen....
Har ni planerat upp vad ni ska göra imorgon?


Ni har väll inte glömt?

Kommentarer:

1 Mimmi:

svar: Ja, visst är den härlig! Hoppas du haft en toppen dag :)

2 Clara:

Gillar bloggen//Clara

Kommentera här: