Solsken ute gör mig glad

Jag är hemma...och det är ljust ute?
Känns som evigheter sen när det var ljust ute och jag klev av bussen hemma. När jag åkte från centralen och insåg att solen sken och det var vackert väder (men lite kallt) ute så blev jag jätteglad. En riktig naturlig humör förhöjare?

Inspelningen imorse gick bra som vanligt, jag kom till skolan vid 11 tiden som planerat. Jag tycker det är jätteskönt att kunna balansera jobbet och skolan så som jag gör, även om jag kan hamna efter i skolan och få plugga hemma. Men vem gör inte det? Det är precis som om jag skulle ha svårt i ämnet och få träna mer hemma, big deal.


Det går just nu inte att ladda upp bilder (varför?!) så jag får återkomma lite senare igen.

Kommentarer:

1 sofia:

vilken fin blogg du har, headern var jätte fin! :) Ha en bra kväll :D

Kommentera här: