Bilder från filminspelningen igår

Godmorgon!

Tack för era söta kommentarer, dom värmer verkligen! Även om den bilden med glasögonen är inte den vackraste ;)
Vad ska ni göra idag?

Jag har själv planerat att åka till skolan, men våran första lektion var inställd så det 'r sovmorgon som gäller fram tills 12:35, hur underbart låter inte det? Om man ändå hade haft 5 minuter till skolan och inte behövde gå upp 2,5 timmar innan skolan började för att senare ta bussen som tar en timma minst. Men jag älskar ju den skolan så det är värt det.

Jag tänkte att jag tar och lägger upp lite av dom 354 bilderna från igår, killarna verkade inte ha något emot det igår iallafall men som vanligt undviker jag att lägga upp bilder på dom andra eftersom dom ska inte kanske få lida pga min blogg som vissa bloggares vänner får göra. Så ni behöver inte fråga det idag iallafall ;)
Inspelningen gick som sagt väldigt bra igår och vi fick allt inspelat för mig på just den platsen, sen ska vi köra lite andra saker på andra ställen. Men jag hade jättekul, och det var tack och lov inte lika kallt att stå och vänta i skogen medans dom andra hade tagningar.



(?)


Tagning


Väntetid i skogen


Tagning(?)


Tagning

Kommentarer:

1 Rebecka:

Ja eller hur hehe :D

2 nathalie:

svar: om håret blev bra? ja

3 Jennie:

Roligt att se bilder från inspelningen :)

4 Mirry:

En sådan söt blogg du har!



ikväll ska vi lista de bästa bloggarna på www.arntyochmirry.se



anmäl i vårat kommentarsfält så kanske du kommer med!



www.arntyochmirry.se

5 ida UNG MAMMA:

DU VERKAR HA ETT SÅ SPÄNNANDE LIV! JAG MÅSTE HÅLLA UTKIK EFETR DIG PÅ TV, FÖR OM JAG SKA VARA ÄRLIG SÅ HAR JAG ALDRIG SETT DIG =)



TREVLIG KVÄLL!

www.gotteochvi.com

6 fotobloggen:

vad söt du är! ;)

7 niki:

du är lite lik hermoine i harry potter :)

8 chic girlz:

Vilken film medverkar du i nu? :)



och du har en så jättefin blogg, verkligen!

Kommentera här: