Bråket om Gömda - Sluta dela med er

Godmorgon!

Hur mår ni idag?
Jag mår iallafall ganska lite bättre, men ändå bättre, i magen...men självklart har jag åkt på en liten förkylning efter att vi var ute i skogen i 3 timmar. Igår kväll när jag gick och la mig frös jag fortfarande kändes det som. Men det är en grej man får ta för konsten, offra sig kallas det ;)
För er som undrade, det är inte någon SVT inspelningen eller något med Emanuel eller liknande. Jag har några kompisar i skolan som gör grymt bra filmer, och håller på med sitt projektarbete som jag medverkar i. Hur många kommer bli besvikna nu?
Jag har inte sagt något annat iallafall, men denna film kan ni nog se via datorn. Om jag känner killarna rätt så kommer den hamna på youtube efter att dom redigerat klart den.

Men nog om det, finns dte någon som har missat bråket om Lisa Marklunds bok Gömda?
Nu när jag kollar på lite olika nyhetssidor på internet så står det om "mannen med dom mörka ögonen", dvs den onda killen. Och han träder fram med bild och säger "jag är inte alls ond"...
Kan folk inte släppa det? Eller iallafall skita i att göra PR trick av det hela tiden, vi har tröttnat!



Är det någon som inte läst boken?

Vad gör ni när idioter raggar på när ni är på krogen?
Jag fick världens roligaste tips av min killkompis för ett tag sen som jag tänkte dela med mig om strax.


Kommentarer:

1 Zandra:

sv: Jo, jag vill också ha värme! Hellre sommar än vinter ju :)

2 mindy:

Jag mår bra denna fredag..

3 Jessica:

sv; Really? Men den är bra iallafall! :D

4 Perfektion by Emma:

- ja de vill jag höra om. tipset alltså.. jag hara när fulla killar tror att de är snyggats på jorden.

5 Malin Deilert:

Tack så mycket. =)



Aaah, boken är bra, bryr mig inte så mycket i bråket, stor sak liksom?! Haha.

6 fina:

jag har läst den, otroligt bra bok

7 Josefine:

Jag har läst boken, den är bra tycker jag.

Kommentera här: