"VIlken bluff jag är"

Godmorgon!
Har ni sovit gott?

Today is the big day, kan man väll säga?
Jag är iallafall nervös över hur det hela kommer se ut. Jag ska ju som sagt möta upp Anton vid 15 tiden på centralen, sen ska vi åka vidare och kolla på råmaterialet för Emanuel.
För er som undrar va f*n råmaterialet är, så är det det man har filmat in men utan att man har redigerat det. Så alla bloopers och liknande är med!
Jag tror inte jag vill se hela materialet men lite kan väll vara kul.

Det finns ett riktigt bra citat från filmen Ballet Shoes (för er som inte sett den, gör det!! Ni kommer älska den), som jag såklart inte kommer ihåg just nu.
Men det är något med att "man är rädd att imorgon kommer alla se vilken bluff jag är; att jag inte kan agera och att jag är värdelös."
Det är inte dom exakta orden och jag ska verkligen försöka att hitta det korrekta citatet (som är på engelska) och skriva det här för så känner jag varje gång mina kompisar eller liknande vill se Lia (som är den enda som kommit ut) eller något annat. Jag är rädd att man inte ska leva upp till folks förhoppningar om dom nu har det, och speciellt nu när jag ska filma in en grej imorgon med några kompisar från klassen, som jag aldrig testat på innan.
Jag får förvarna dom innan ;)




"I'm terrible in that film.Tomorrow Night my face will gonna get grown up as big as a house. Everyone's gonna find me out."
Citatet från Ballet Shoes, ursäkta om det är dålig engelska fick lyssna på repliken och skriva ner den själv.

Kommentarer:

1 mindy:

Det är riktigt tråkigt väder denna dag.kan alltid hoppas att det lättnar upp under dagen..

2 Maria:

låter som en bra film =)

3 [takai.blogg.se]:

SVAR;

Jajamensan! :]

Det var det.

Men jag gillar den låten ändå!

Kommentera här: