DissLinjen - för idioter på krogen

Som jag sa innan så skulle jag tipsa om ett knep att slippa idioterna på krogen som raggar på en, dvs man slipper dom snabbt där och i framtiden.
Ofta när jag är ute så är jag mest med killar (rätt ofta med enbart killar) så då vågar inte dom ragga på en, för tänk om jag hade en pojkvän i gänget? Nej jag är singel.
Men ibland så kommer det fram folk och börjar ragga på en, ganska sorgligt när det kom en 50 årig man och hans argument om att varför vi skulle börja dejta var "tänk var stolt din pappa kommer vara när du kommer hem med en mogen man som mig..."
Herregud nej.

Så vill ni slippa liknande människor som är för fulla så dom inte förstår, eller tar inte ett nej. Så ger ni dom detta nummer:
0705114966

Nummret går till en telefonsvarare som kallas DissLinjen, dom medelar att personen man gett nummret till har blivit dissad och att man inte vill ha något med personen att göra. Sen sjunger dom en underbar sång också, sången är: Akon - Mr Lonely.
Passande eller hur?

Nu ska man ju inte ge det till alla, gillar du killen(/tjejen, vet dock inte om den funkar att killar ger bort den) så ska du självklart ge ditt egna nummer ;)


Dagens:
Jeans - JC
Skjorta - HM
Tröja - New Style

Kommentarer:

1 Toby Hagberg:

Ja annorlunda och sådär coolt.



Snygg outfit :Dmen varför klippa bort ansiktet? Jag tror INTE du skrämmer oss!:D

2 Nina:

du har så rätt gumman :)



ska du göra nåt skoj i helgen då? :)



kramar

3 catharina:

Hihi jag vet (a)

Sjukt fin header! :)

4 Michaela:

Svar: Tackar

Din blogg är riktigt tjusig. Ursnygg!

Ha en bra fredag :)

5 Johanna:

tack desamma

6 Johanna:

tack desamma

7 sandra:

sv; åh, tack så hemskt mycket!:) är två bilder i en och samma dock, riktigt nöjd med den må jag säga!

8 malin:

sv. tacktack :) snygg outfit!

haha kul grej med disslinjen :)

9 ida www.iiob.blogspot.com:

Haha, ja nu är den iallafall undanstökad.



Smart tips om diss-linjen =)











www.gotteochvi.com

10 Kim Ekholm:

Det var inte dåligt:P

Fast, jag brukar sällan försova mig...

11 frida:

HAAHHAHA! ååh jag har hört om den där linjen så många gånger, äntligen kunde jag ringa upp o kolla! tack för tipset ;)

12 julia:

fiin blogg! :) btw fortsätt läs min:D haha

13 telliana:

läs bloggen inlägget best kisser och kommentera http://telliana.blogspot.com

14 Sessan:

Tackar :) Fin blogg

15 Sandra:

Haha :) åh tack så mycket, detsamma! Det är ju du från andra avenyn, roligt:)

16 sannaa:

Tusen tack! :D

17 sandra:

har du nån piercing? svara på min blogg:)

18 Ylva:

Ibland funkar det när jag visar min förlovningsring men ibland blir killarna bara mer taggade och säger "men han behöver ju inte veta."

19 diana:

Haha gud vad smart!

20 sandra:

sv: tack! :D

21 anna; SMACK:

HAHHAHAHA! åh, min kompis visade den för mig för nåra dar sen;) asbra xD lägger till numret i mobilen!

22 Josefine:

Tack för tipset- det ska jag ge ut till människor på min msn - hade jag tänkt,

vem var/är du i andra avenyn om du nu var det ?

23 Nightfall:

HAhaha fan vad bra :D jag ska lätt använda det!

24 Perfektion by Emma:

du. de där va ett riktigt bra knep. ha ha ha.

Kommentera här: