Tsatsiki killen har blivit stor

Godmorgon!

Hur mår ni alla idag?
Eftersom jag är ledig på fredagar så blir det alltid ett senare godmorgon inlägg, jag glömmer inte bloggen som en undrade.
Jag hade ju planerat att köpa skor idag, eller iallafall hitta ett par. Men känns som jag är en dag försenad eftersom snön kom inatt. Inte så mycket och den håller på att smälta bort redan (typiskt att snön gör det där jag bor i Göteborg). Det var längesen vi hade snö två dagar i rad som jag kan komma ihåg.

Som vissa av er vet så sökte jag ju till I Taket Lyser Stjärnorna, och jag kom vidare lite. Men som folk märkt med fick jag ingen roll :P Anyway, jag ska försöka få biljetter till premiären här i Göteborg, om man bortser från den som är i filmfestivalen klockan 10:00 på morgonen. Nej jag vill ha på Bergakungen.
Men så har man ju sett trailern på TV (och sista scenen när dom sitter på gungorna var bland annat den man fick provspela på andra gången jag var där och sökte) och killen är ju jättesöt haha. Vet ni vem det är då?
Killen från Tsatsiki, Samuel Haus!

Kommentarer:

1 Emma Gynning:

Trevlig helg! Kram

2 Emm:

Samuel Haus går i min skola =)

3 mathilda:

haha jag var jättekär i honom när jag var liten ^^

4 Isabella:

Nä det är inte samma kille, ha som är med i slutet av trailern heter typ freddy Åsblom eller något liknande :)

5 erika:

Är du med i I taket lyser stjärnorna filmen? =)

6 Louise:

Undrar hur han ser ut idag.

Hum.. :D



Haft en bra helg gumman?



Puss!

Kommentera här: