Svt Andra Avenyn studio dag 2

Godmorgon!

Ni tycker jag är uppe tidigt, men jag måste fråga; Varför är ni uppe mitt i natten? Haha
Igår när jag kom hem var jag ju helt slut, PLUS att blogg.se inte funkade för mig så mycket så jag hamnade framför tvn efter att jag hade laddat upp lite bilder på den där sidan minoutfits.se.
Har ni märkt att Andra Avenyn hade ny visningstid? Eller är det bara jag som missat det innan?
Och såg ni mig i första scenen? ;) haha aka "Rox full på fest med David efter sig scenen"

Idag blir det att jag sticker iväg till SVT igen nu på morgonen (8:30 - 10:00), vi ska köra någon extra grej som hör ihop med det vi gjorde hela dagen igår. Sen sticker jag till skolan efter det och ska ha min första religions lektion sen nian och sen blir det teori med gympa.
Hade verkligen velat ha gympa idag, med tanke på att jag inte gjort något liknande sen typ...4 veckor innan jag hade jullov (och det var gympan). Hur bra är jag?


Ni får gissa vad kläderna är till för

Kommentarer:

1 ewezi:

fint :) allt bra med dig :)?

2 Liene:

Kan förstå att du vill gympa när du inte gjort det på 4 veckor.

3 Lisa:

Tack. Ok :)

4 Perfektion by Emma:

du kan få ett snabbsvar här :)



jag bor i ulricehamn, men jag tillbringar mycke tid i göteborg då min pojkvän är göteborgare. tanken är ju även att jag så småningom ska flytta dit. när de blir får vi ju så såklart.. men nu vet du lite mer :)

5 niki:

tack gumman, ja det är ju så :)

6 Fanny:

Vilken är din favoritTV-serie?

7 Johanna:

Hej! va fin header du har! Bloggen påminner mkt om blondinbellas, samma "designer" eller?

Va kul att du e med som statist på andra avenyn, har några vänner som oxå vart med så jag följde det förut.

visste inte ens att det fortf gick =)

8 Nicole:

jo ja med, fast lite intressant är det på nått sätt...fin blogg men känns som att man kommit till blondinbella...har du försökt härma henne eller finns det nån speciell färdig design som ser ut såhär?

9 Sandra:

kan bara säga detsamma! superfin blogg :)

10 Cityprincess:

Såg dej i den scenen :) Tips på hur man får läsare till sin blogg ?

Kommentera här: