SpotLifes fest

Frida frågade:
Varför kommer du inte delta på SpotLifes fest?

Svar:
Du har samma namn som min syster ;) haha
Jag kommer tyvärr inte delta nej, men det har jag ju "gått ut med" innan. Anledningen varför jag inte kommer medverka är för att det kommer stöta ihop med inspelningar antagligen, men garanterat med skola och nära och kära.
Eftersom jag var rädd att inspelningen med Emanuel skulle ske igen den helgen (blir nu på söndag istället) så började jag överväga att tacka nej.
Men innan jag tackade nej helt hade jag och en kompis kollat på hur mycket det skulle kosta att åka upp, bo där en natt och sen åka hem.
Jag tycker det är jättesynd att jag inte kommer vara där, och jag önskar alla en underbar minnesvärd kväll!

Och jag såg nyss på SpotLifes hemsida att man kan anmäla sig att komma! Så för er som vill och kan åka tycker jag verkligen ska försöka, kan ju inte lova att ni kommer med men det är verkligen värt det.
Jag kommer antagligen hålla i något under våren som kommer, om tid, ork och intresse från er sidan finns.



Ett av ansikterna som inte kommer synas den kvällen.
Är det några av er som ska gå föresten?

Kommentarer:

1 Nina:

du borde ha fått rollen till i taket lyser stjärnorna , trodde först att det var du i filmen när jag såg din header :) på långt håll så liknade ni båda varandra :)

2 elina:

GRYMT fin design!;)

3 Perfektion by Emma:

Hoppas att de händer nåt i Göteborg snart med..

Kommentera här: