Spotify någon?

Vad gör ni alla ikväll?

Som ni märker har jag vart väldigt seg idag, men det är väll vanligt med tanke på att jag sov mindre än vad jag brukar göra inatt.
Så hela dagen har jag suttit och kollat på tv och film.
Jag och min kompis Nathalie satt t.ex över msn och diskuterade avsnitten av the Crowned, där pratar vi om blåsa människor. "Jag tycker ingen är perfekt..."
Ursäkta om man ska tala till folk, brukar man inte säga tvärt om och säga "Alla är perfekta som dom är..."
Och det var nog bara en av sakerna vi skrattade åt.





Är det någon av er som använder Spotify?
Jag har bara haft det en vecka kanske, men använder det dagligen. Hur bra program som helst, och ALLA låtar finns. Frågan är bara om det funkar utan internet? Jag har inte testat än.

Kommentarer:

1 THOMSEN GOES STOCKHOLM!:

haha eller hur ;)

2 Ossian:

Spotify funkar inte utan Internet.

3 SHORTY:

jag använder mig av Spotify och är helt beroende sen jag fick det. Vet inte heller om det funkar utan internet. Men visst är det underbart ;P?

4 Lina van der Putten:

hehe jo den är verkligen jättebra :D

5 Kristoffer Segerlind:

Spotify fungerar ibland utan internet då den sparar upp till 10% av hårddiskens plats med musik som du har lyssnat på.

Så du kan ju räkna med att de låtarna du precis har lyssnat på fungerar utan internet. ha de!

Kommentera här: