Skopunkten är underskattad

Nu kan man väll säga att jag äntligen är hemma.
Jag har iallafall fått upp värmen i mina fötter bland annat, det är ganska kallt ute även om det verkar vara minusgrader. Snön ligger kvar på både gott och ont, det kanske är dags att följa mina föräldrars råd och kolla ut ett par nya stövlar?

Stövlar och vinterskor är ganska svårt för mig att hitta eftersom jag har en gammal skada på ena foten och den andra gör ont även den, vilket betyder att jag måste ha inlägg. Och att hitta något som både funkar med inläggen som är snygga och praktiska är inte så vidare lätt. Nej tacka vet jag skopunkten (vem bryr sig om vart skor och kläder kommer ifrån?) där jag köper dom flesta sommarskorna. Billigt är det ju med, även om jag fortfarande har föräldrar som betalar så är jag ingen person som spenderar mycket pengar på ett par skor.



Billiga skor med bra kvalité

Kommentarer:

1 Olessia:

det är faktiskt jag på bilden xD haha

2 Marcus Å:

Allt bra med dig? :)

3 Pernilla:

Jag håller faktiskt med dig, sen att man får köpa 3 par och betala för 2 är fantastiskt=)

Kommentera här: