Rösta fram månadens blogg!

Nu är vi hör igen när det är ni som bestämmer vem som ska bli månadens blogg. Ni har nominerat bloggar, jag har valt fram 5 finalister och nu är det er tur igen.
Rösta på er favorit, i krig och kärlek är allt tillåtet eller hur? Så finalister! Ni får göra exakt vad ni vill för att få era underbara läsare att rösta på just eran blogg!
You know what to do.

Dom nominerade är:
-
Amanda, kläder och skoj
- Indelaware
Emmas blogg
- Moonzanna
- Jenny

Ni får bara rösta en gång! Och max två personer på samma IP Adress (dvs om en kompis till dig ska rösta, gör det inte åt henne/honom. Dom måste rösta själva)
Röstningen slutar den 31:a januari klockan 18:00.

Kommentarer:

1 Isabella:

Okej då misförstog jag dig :)

2 hanna:

jag tkr du är skitful

3 Snejl:

Jag röstar på Moonzanna

4 Anette Andersson:

Jag röstar på MoonZanna

5 simon:

jag röstar på moonzanna

6 Hans bucht:

MoonZanna såklart!

7 veronica:

Jag röstar på Moonzanna

8 Klaesen:

Vi rösta på monnzanna

9 Caroline:

Såklart röstar ja på Moonzanna!

10 Amanda:

Jag röstar på Moonzanna!

11 Emma:

Tackar! Du var rätt läcker du med ;) haha



Vad sysslar du med för skådespeleri? Är det teater eller film?

12 Sanna:

..::- MoonZanna -::..

13 Ronja:

Jag är också ett fan av Moonzanna

14 Sandra:

Jag röstar på moonzanna =)

15 rita:

awiee, vad glad jag blir! :) ♥

din är oxå mysig.

kramkram!

16 Christer:

Jag röstar på Jenny

17 amanda:

oj, gud va kul :) vad glad jag blir!

18 E:

jag röstar på Amanda :)

19 Bea:

Jag röstar på - Amanda, kläder och skoj

20 ANNA:

Jag röstar på Thegoldengirl.se

21 Anna - Sanningen om Amerika:

Va kul att du nominerade mig :)..

22 emelie:

jag röstar på DIIG :D

23 C A T T I S . G U S T A F S S O N:

Jenny :)

24 Jenny:

Jag röstar på Amanda. :D

25 ardiana:

röstar på amanda :)

26 mimmi:

röstar på amanda :)

27 Stephanie:

Röstar självklart på min älskling Amanda!!

28 FEBB:

RÖSTAR SÅKLART PÅ AMANDA

29 Madeleine:

Jag röstar på Emmas blogg så klart!! PUSS vännen!! :D

30 Andreas:

Emmas Blogg såklart :)

31 sarah:

Amanda.

32 Charlotte:

EMMAS BLOGG!! Motivering ; Hon är en super söt, go och trevlig tjej som har huvudet på skaft!

Hon sjunger så bra , lyssna i hennes blogg!

Hon skriver bra, uppdaterar dagligen och fin fina bilder. Emma Emma Emma <3

33 Sandra:

röstar på emma

34 Lisa:

Jag röstar på EMMAS BLOGG!

35 Kajsa:

Amanda såklart :)

36 Ines:

jag röstar på emmas blogg :)

37 malin:

moonzanna :)

38 Zandra:

Jag röstar på Amanda, kläder och skoj!

39 Lisa:

amanda :)

40 C Y R E U S:

Amanda=)

41 Mahlin:

Jag röstar på Amandra - kläder och skoj!

42 agnes:

jag röstar på jenny : nokbin.blogg.se

43 Miranda:

Jenny :)

44 Tore The Man:

Jag röstar på Snygg Jenny hela vägen..!!

45 Evelina:

jenny

46 Johan:

Jenny all the way.. :-)

47 Katja:

jag röstar på amanda

48 Moniqa:

Amanda :)

49 Niklas:

Emma

50 Jessie:

Röstar på Emmas blogg :-)

51 Albert:

Jenny, most definitely. :)

52 Jonas:

Moonzanna

53 Moonzanna:

hur länge håller röstningen på ?? =)

54 ingalill:

röstar på moonzanna

55 Anders:

Moon Zanna såklart...HON sjunger bra....gå in på hennes blogg o lyssna själva så förstår ni vad jag menar

56 maria:

Jag röstar på MoonZanna såklart !!!

57 Zorro Karimas kille (ler):

Jag röstar på MoonZanna såklart !!! för hon är ju bäst !!!

58 pontus:

jag röstar på moonzanna

59 Bert karlsson:

Min röst går till moonzanna

60 Mia:

Moonzan så klart ,,instämmer med Anders oxå ,,har en underbar röst denna tjej

61 Mia:

Moonzana så klart ,,instämmer med Anders oxå ,,har en underbar röst denna tjej

62 josefin:

jag röstar på jenny:)

63 Brolle:

Emma!

64 Sofia Werlin:

röstar på Emma :D

65 Liene:

jag lägger min röst på Emma:)

66 Erik:

Moonzanna är bäst - ingen protest!

Kommentera här: