Oh grow up

Godmorgon!

Idag är jag halvpigg, men jag kan säga att det inte är influensan iallafall (tack och lov för det). Antagligen är det den vanliga gamla magkatarren som spökar.
Men jag ska fortfarande ta det ganska lugnt idag, även om jag mår bättre så vill jag inte bråka med den här sortens "sjuka". Idag kan jag iallafall sitta utan att dö.
Eftersom jag är sjuk så kan jag inte skriva om roliga äventyr, eftersom jag bara sitter inne på mitt rum, men något bra ska jag allt komma på.

Jag kommer däremot skriva svaren på era frågor idag och publicera dom lite senare, men några av er måste verkligen växa upp. "När förlorade du oskulden?" "när fick du din första kyss?"



En människa som är påväg att bli pigg

Kommentarer:

1 Viktor:

Ja sommaren är skön bara man slipper alltför mycket värme! :)



Hoppas du blir frisk snart :)

Kommentera här: