Minoutfit.se

Bloggen verkar krångla (som vanligt?) men det är väll pga olika uppdateringar hoppas jag. När dom uppdaterar sidan är det många som klagar och tycker det är så hiiiimla jobbigt, men kom ihåg att dom gör det för eran skull så ni ska ha det bästa inom bloggning!

Jag kan tipsa om en sida som heter Minoutfit.se som min kusin bad mig kolla in, skit kul! Typ som lookbook fast på svenska ;)
Ni kan kolla in mina senaste outfits här och rösta på vilka du gillar mest (så blir jag ännu gladare)



Min profilbild tills vidare på Minoutfit.se

Kommentarer:

1 Kim:

va roligt !:D

okej , å jag vill också kunna göra det ! men jag fattar inte hur man gör :S

nejnej tänkte inte fråga hur mycket heller :)

kram

2 Emma:

Sv; ja det är väl tur att alla inte tycker likadant. Inget att säga förlåt för. Smaken är som baken!

3 fotobloggen:

söt bild!



läs det senaste..johan död

4 Foki:

sv: Tack så mkt =)

Ok, jag ska kika på det ^^

5 bea:

åh jätte fin header! :)

Haha coolt det va med hjärtat på läpparna xd

6 JOANNA:

sv: okej. kah hadde skitit i allt för att få gå dit:)

7 Josephine:

Sv: Tack så jättemycket :)

8 Elin:

KLICKA IN OCH LYSSNA!



http://www.myspace.com/sandstream



lägg gärna in en länk i din blogg om du tycker att det är bra!

Fin blogg förresten :)

9 Mimmi:

svar: Ja verkligen, det är en klassiker helt klart! :)

10 Helen:

när jag kollar runt där hittar jag bara massor av gryma outfits som får mig springa och köpa samma typ av kläder, dock en dyr trip

11 amanda:

ja den har jag sett :)

hehe gud vilken gullig bild.

12 EN TJEJ I STORSTAN:

Åh tack sötis, vad glad jag blir ! :,D

Det värmer verkligen !



/ En tjej i storstan

13 s:

OJ exact samma sida som blondinbella vad gäller design..........

Kommentera här: