Läsarens Fråga!

Andra frågan på kort tid jag har valt att ta upp här på bloggen, ni läsare ställer frågor till mig genom att kontakta mig via min mejl [email protected] (känns som det är det enda jag pratat om idag). Som ni även märker så har jag gjort en egen kategori för frågorna, eftersom jag får en del över mejlen  och vill fortsätta utveckla bloggen. Så har ni några frågor om vad som helst så kontakta mig och ställ den.
Denna gång kommer frågan från Nea:

Fråga:
Hur kom du in i att vara med i film o tv serie?
en annan fråga du lär störa dej på men de vore kul om du svara iaf.. hur mkt tjänar du på att blogga?
Lycka till i framtiden!

Svar:
Som jag sa för inte så längesen så var det hela mest en ren slump. Jag började med teater tillsammans med en kompis för att få bort skräcken mot att prata inför folk, och jag gick på provspelningen inför Lia för skoj skull. Sen dess har det "rullat på", jag har kämpat och fått söka en hel del så det är inte bara "ojdå en provspelning jag kan väll gå för skoj skull" som många kan tro. Att jobba med detta fanns inte för mig när jag var liten, jag hade aldrig några planer om att jobba inom film. Men när jag filmade Lia så älskade jag det och ville hemskt gärna göra om det, och jag valde inriktningen i skolan med.
Så jag går FILM/TV i skolan, dock utbildar jag mig bakom kameran, men som det är nu så kommer jag fortsätta inom film och helst framför kameran, om framtiden låter mig göra det.



[email protected]

Kommentarer:

1 Liene:

Så coolt att det var mest av en ren slump:D och att du gillade agera är ju ännu bättre. Man kan nästan säga att du hade tur där.

2 Carro:

Åhh, hittade nyss in på din blogg. Väldigt fin.

Gud va kul att vara skådespelerska. (Alla tjejers dröm skulle jag tro =P ) Vilka filmer har du medverkat i? =D

Kommentera här: