En läsare frågade:

Fråga:
om du tycker statist.se är en bra sida? om man måste ha ett visst utseende för att bli statist? och om de finns några fler sidor eller vägar du rekommenderar att man kan gå om man vill bli statist?

Svar:
Ja det finns många sätt att bli det, men statist.se är riktigt bra. MEN det mesta som finns på statist.se är i Stockholm.
Andra tips jag kan ge är att hålla utkick på olika programs hemsidor, där kan dom t.ex anonsera ut statist platser och liknande.
Vill man ha andra roller än statist så måste man vara medlem på statist.se eller liknande sidor.
När det kommer till utseende så kan jag inte svara på det helt och hållet, det hela varierar från produktion till produktion. Ska dom t.ex. göra en scen med enbart mörkhåriga så tar dom inte in en blekblond tjej som får stå mitt i allting. Så som sagt, det hela varierar från plats, personer och situationer. Dock så tror jag, även om det är väldigt väldigt lite, att det finns en viss utseende fixering även bland dom minsta rollerna.



Ha ögonen på priset ;)

Kommentarer:

1 Kattis:

Hejsan!

VAd skönt med en 4 dagars skolvecka. Det önskar man att man hade, 4 dagars jobbvecka.

Skulle vara skönt.

Ha en skön kväll!

2 niki:

Mmm det är ju det :)

3 mindy:

Det blir att träffa vänner i veckan.Ha e skön kväll..

4 Maria:

bra tips =)

5 Linda:

tack tack :)

hoppas du stannar & läser min blogg alltid då:)

hihi

bevaka gärna via bloglovin:)

6 Liene:

hm, kanske jag också borde prova att bli statist, haha.

Fina ögon du har:D

7 ✿Linda H ✿:

haha tack.. så gullig du e..



gillar din blogg. =)din header är jättefin!

8 linda:

visst är det! tycker det är ett riktigt bra citat=)!

9 [ t a k a i . b l o g g . s e ]:

SVAR;

Tycker du det? :]

Vad glad jag blir.

Inte så många som faktiskt lyssnar på låtarna jag lägger upp!



oxox

10 Suss:

Okey, låter trevligt. Söt blogg du har :)

11 I våran lilla vrå..:

Skrev en kommentar nyss, men vet inte vart den tog vägen?! funderar



Tack för fin kommentar i min blogg. Din blogg va oxå fin!

12 Linda:

Ja visst är han söt :)

I vilka sammhang har du varit med? i nån film? tv?

13 josefine:

jaa visst är fägerna fina? :D

14 Jenny:

Ja det är ju det :) Som en öppen dagbok men funderade på om det va för privat fast det är ju en diskusionsfråga i för sig! Hoppas du haft en bra dag söt!

Kommentera här: