Kenza genom åren

Kollade nyss in på Kenzas söta blogg för att se om hon skrivit något mer om polisanmälan. Det är ju helt sjukt att hon faktiskt hade dom där två idioterna över på natten och skrev, usch (kanske det beror på den andra idioten som la upp hennes privata hemadress samt andra storbloggares?).
Men såg ni bilderna från när hon var 13 år gammal...oh....my....GOD passar väll in eftersom jag ser på TV-serien vänner.
Herregud, vilken förändring. För er som inte kollat kicka in här nu!


Som vi är vana att se snyggingen
bild från google.

Kommentarer:

1 amanda:

Haha, fyfan va elakt att lägga ut hennes hemadress, de är helt sjukt. Jo, förändringar har ju alla, men jag tror faktiskt itne jag sett en sån stor förändring på bara ett år ungefär. Häöhö! Jo, vi är ju vana och se henne så som hon ser ut från bilden! (: SchnyggingSchnygging! HAh!

2 H A I D I J A K O B S S O N:

SVAR: tack för din fråga :D jag håller på att svara för fullt nu , svaren kommer snart upp på bloggen :)

3 Fanny:

Visst är han gullig :)

4 mindy:

Hon är riktigt söt den tösen..:) Ha en skön torsdag..

5 anna:

hon är sjukt söt!



titta gärna in på min blogg ;)

6 melissa:

ja alla förändras.. ;p

Kommentera här: