Just girl stuff

Hej Alla!

Jag är hemma igen snabbt för lunchen (så mycket billigare att äta hemma än på stan eller hur? ;) Iallafall för oss studenter)
Jag hade planerat att beställa lite kort, men som vanligt ska det strula vilket gjorde att jag åkte hem (den riktiga orsaken), surt men vad kan man göra?
Jag ska iallafall slänga i mig lite sallad jag gjort nu och sen bär det av till Torget igen där jag ska träffa min kompis som kom hem från Spanien för någon dag sen. Vi ska köpa oss var sin liten Ben and Jerry's och bara snacka skit. Haha nej så illa är det väll inte, men just girl talk.

Btw hur smart är man när man går förbi kyrkobänken på torget och skriker i telefon "Vem i helvete bryr sig?"
En del blickar från dom som satt på bänken kan jag lova att jag fick.


Dagens outfit (som är så himla populärt) är inget speciellt, basic T-.shirt från HM och jeans från JC


Att man aldrig blir nöjd med ansiktet

Kommentarer:

1 vikis:

Hej, ja tyvärr så gjorde jag det. okej vad skönt! :)

2 Lexie:

haha det är kanske inte så smart ;)

men jag gjorde en dundertabbe på bussen, man måste ju alltid prata lite högre när motorn är på och jag satt och babbla på för fullt, sen stänger han av motorn precis när jag skriker "6 cider och vodka", alla på hela bussen stirra, riktigt pinsamt :p

3 Sandra:

Jo visst är dom!

4 Liene:

sv: jag kommer nog också undvika det, men kan inte låta bli att tycka det är snyggt:)

5 malin:

fint :) ha en bra dag!

6 Glamorjohanna:

Tävling: Sportify Invite

7 Em:

det är exakt samma med mig, jag blir heller aldrig nöjd med ansiktet på mina outfit bider.

Kommentera här: