Jag kanske är en skolnörd då!



Min nya plånbok som jag spanat in länge i märket Fiorell.
Som tur var fanns den på rean så jag behövde bara betala 129 kr för den istället för 199 kr.
Det kallar man ett kap? Haha

Sista kvällen innan skolan börjar, hur många av er börjar få ångest inför skolan?
Jag längtar faktiskt (om man nu kan göra det). Jag stormtrivs i min skola och med mina klasskompisar, så jag har inga problem med att åka dit. Även om det är jobbigt att gå upp tidigt igen så är det värt det, plus vår senaste dag är klockan tre. Inte så farligt precis.
Nej jag gillar skolan, det är min fritid praktiskt taget.

Linnéa hade vart med i en kompis film idag, det var något projektarbete som hennes kompis gjorde. En sak som hon sa var att hon äntligen förstod varför jag är så trött efter varje inspelning och vill bara sova. Hon trodde aldrig att det skulle vara så jobbigt att leverera repliker till en kamera. SVT är ju ingeting jämnfört med dom andra sakerna gjort, där pratar jag ju inte (oftast inte iallafall).
Äntligen någon som förstår ;)

Kommentarer:

1 HELIOS:

ja blondinbella är lite lillgammal av sig. charmigt.



jag är mer som en barnunge hähä.



hoppas det går bra med ditt skådespelande!



gosh vilken underbart snygg väska du har på bilden!!

Kommentera här: