Jag kan inte sitta hemma en fredag

Godkväll!

Desperat och uttråkad som jag är så har jag förhoppningsviss övertalat en viss Anton (ni känner till honom från Emanuel inspelningarna) att åka till stan och bara gå runt. Min andra kompis jag skulle möta upp skulle göra något innan och ville ses lite senare ikväll, men vi får se om jag orkar.
En sak jag inte vill göra iallafall är att sitta hemma en fredag, jag vet inte varför men dom senaste veckorna har jag känt för att vara ute mer.

Jaja vi hör imorgon! Hoppas ni alla hittar på något kul ikväll, annars kan ni ju se BlondinBella på tv om ca 30 minuter.
Puss på er

Kommentarer:

1 Liene:

jag ska se på Blondinbella ikväll:P

2 mindy:

God kväll söta du.Ha en skön kväll..

3 Fittanfes:

Å, jisses. Hoppas att den karriär tar fart snart. Avenyn måste vara en pina att medverka i.

Vill du ha kul under tiden gå in på www.fittanfes.com istället!!

See Yaa!!

Kommentera här: