Inspelning idag

Godmorgon!!

Jag har vaknat utvilad och på ett topenhumör med "The Winner Takes it All - Abba" på datorn, kanske lika bra eftersom idag kommer vi ha inspelning uppe i Härryda igen. Ni vet den inspelningen jag var på för ett tag sen, men den gick åt skogen (bokstavligt talat).
Idag kommer vi även vara långt uppe i skogen, men även ta mina scener.
Vad ska ni göra idag?

 
Dagens:
Svart T-shirt - ?
Jeans - Jc
Halsband - Guldfynd


Nu måste jag leta fram manuset till idag och sen packa, äta, göra mig i ordning...vi får se om jag hinner ett inlägg till annars får ni ha en underbar dag! Jag kommer hem ikväll runt 7 tiden, så det får bli en mer roligare update då.
Glöm inte att RÖSTA fram månadens blogg!


(Vad tycker ni om mallarna till bilderna? A keeper?)

Kommentarer:

1 Perfektion by Emma:

o va roligt. lycka till!

2 Emma:

Tack för att du nominerade mig. Jag är så tacksam!:)



Hoppas du har haft en jättebra dag! Själv ska jag ut och skotta nu!;)

3 eoew:

riktigt fin blogg du har! :)

4 ida www.gotteochvi.com:

SÅ SÖT DU ÄR! OCH VAD ROLIGT MED EN FILMINSPELNING, NÄSTAN SÅ ATT JAG ÄR LITE AVIS PÅ DIG =)



TREVLIG KVÄLL!

www.gotteochvi.com

5 TESS:

En ny gratissida. Det är ju ganska svårt att samla poäng i de gamla, eftersom i princip alla redan är medlemar där. Men inte på freestreet, här blev jag den 117:e medlemen(!?). Man växlar in poängen mot presentkort på t ex presenttorget, Nelly och Calirots(enda sajten där du kan få presentkort på Caliroots.)



Registrera dig på FreeStreet och få 25 startpoäng av mig.



http://www.freestreet.se/?r=117

6 Penajs - tankar, foton & musik:

Fint! och lycka till med inspelningen:)

7 nina:

du är skitsöt på bilden :)

8 Emma:

Vad ska du spela in för något? :)

9 lovisa:

jag tyckte väl att jag kände igen dig från andra avenyn! :o (jag ser inte på det men jag såg på det med min kompis en gång för hon gillar det) shit va nice! är det roligt elr? :)

10 sara cederborg:

Kul att du med med och tävlar.. den påfår fram tills imorgon kväll så håll utkik någon gång då :) Lycka till!

11 Garbomannen:

Hej Julia!



Hoppas allt är bra med dig! Tänkte höra med dig om du skulle kunna hjälpa eller tipsa mig om hur man kan få kollage som det du precis gjort här i inlägget? =D

12 Emma:

Jaha va kul :)

Kommentera här: