Hoppas på filminspelning

Godmorgon!
Hur mår ni underbara idag?

Jag mår precis som igår, lite halvbra men ändå inte okej. Men jag ska bita ihop och testa, det värsta som kan hända är ju att man får åka hem igen eller hur?
Jag testar mest för mina kompisar som jag ska vara med och filma med idag. Dom bad mig för längesen om att dom ville ha med mig i filmen, men så har det bara blivit att vi skjutit upp det pga olika anledningar och just när vi har planerat att filma ska jag bli dålig, typiskt eller hur?

Jaja, hör ni inte av mig idag under dagen så har jag sprungit iväg till Härryda (ganska långt bort från där jag bor men) och filmar under dagen, antagligen så kommer jag hem inte allt för sent, eller så kommer jag hem innan jag ens slutar skolan pga magen.
Jag hoppas att jag kommer klara av inspelningen iallafall.


Killing collar bone  haha

Dagens outfit:
Jeans - JC
T-shirt - HM
Tröja - HM

Glöm inte utlottningen

Kommentarer:

1 norrlänningar:

sv: det är teknik med inriktningen människa och samhälle

2 Nöjesextra.se:

I dag skriver vi om dig:



http://nojesextra.se

3 Jennie:

hoppas du känner dig bättre sen och lycka till med inspelningen :)







svar; nej men de ska vara inne om två månader. Och det känns bra att vara klar i tid.

4 Emma Gynning:

Hoppas det går bra idag vännen!

5 Sabina:

Granen försvann redan förra helgen. Men jag och katterna hade egenligten inte haft något emot att ha kvar den. jag tycker det är mysigt med gran :)

6 Gabriella - Livet som Student:

Fint :)

7 Maria svarar:

Ja, då kan det vara lite jobbigt! Haha.

Ha en bra dag :D

8 telliana:

Vadå för film inspelning :)???

Kommentera här: