Henriksberg(?) here we come



Nu drar jag snart till stan, Henriksberg tror jag det var. På deras hemsida står det om någon spelning, vi får väll se vad det är för något jag blivit medbjuden på. Kul hoppas jag att det blir.
Blir det ingen update imorgon fören sent så har jag blivit kidnappad eller något, men det skulle jag inte tro va?
Glöm inte att ställa en fråga! Gör det här, så får ni alla svaren imorgon kväll det lovar jag.
Puss på er

(och ja, jag kommer missa BlondinBellas första uppträde i Let's Dance, hur hemsk är jag?)

Kommentarer:

1 Andreas Sjöström:

Så fin, så (:

2 jen:

ehm, kommer andra avenyn att sluta sändas inför 2010 ? Tänkte för jag läste någonting om det på aftonbladet ! :(

3 Julia:

Fin blogg!:)

4 Liene:

sv: tack:D haha, tänkte på att det matchade bara efteråt, fulaste stället i huset men men, man får ta det som en effekt.

Snygg du är!

Synd att du missade Blondinbella, men hon komer va mycket bättre nästa gång ändå så, det här var bara första gången:)

5 Rebecka:

Hej julia! jag tänkte fråga dig en sak, jag hoppas du har tid att svara.

Jag drömmer väldigt mycket om att få vara med i någon filmproduktion eller liknande, om så bara som statist, och jag undrar om du har något tips hur jag kan göra? Är statist.se en bra sida? Sen undrar jag om det är folk med ett visst utseende som väljs ut, precis som när modellagenturer letar efter modeller, eller om alla har en chans? Vet du det?



Har du något annat tips förutom statist.se om du nu tycker den sidan är bra. Finns det något branschfolk man kan kontakta direkt kanske? Jag vill verkligen få in en fot någonstans och få vara med i någon produktion. Jag har viss teatererfarenhet från när jag var barn. Hoppas du har tid att svara, kram, ha det så bra!

6 Petra:

Hoppas du får en trevlig kväll/natt ;D





svar: tack, vad glad jag blir :)

7 Angelica:

ohja det var riktigt skönt att glida runt i den, tills killen slutade jobbet haha : D

8 Mimmi:

svar: hehe, jag önskar att jag också tyckte så om matte.

9 gabbie:

åh...du har alltid så fin ''frisyr'' vill ha ditt hår!!!!!!

10 Lisa:

Sv: aw, tack så jätemycket :)

du är riktigt fin!

Kommentera här: