"Hejdå" till inspelningen blir "hej inspelning"

Hej alla!

I'm home. Äntligen, fast det är ganska tidigt på dagen än så länge. Tror inte jag riktigt kan förstå hur skönt det är att sluta 13:00 på en torsdag och sen vara ledig fredag-lördag-söndag. Ledig och ledig är jag väll inte, vi ska filma på söndag med Emanuel igen igen! För sista gången.
Låter ganska sorgligt eller hur? Men jag trodde att förra gången var sista gången, så jag har redan sagt "Hejdå" till inspelningen.

Och på måndag blir det inspelning hela dagen med KAM10, hoppas bara det går bättre än förra gången då det gick åt skogen. Bokstavligt talat, Eller vad säger ni?

Har ni planerat hela veckan än eller?


Jag ska börja rita igen

Kommentarer:

1 Sara:

Hej, du ville ju att jag skulle meddela när jag svarat på frågorna i frågestunen.

De finns nu på min blogg, men ite på första sidan, sök bara på frågestund i sökrutan.

Allt bra med dig?¨Kram

2 josephine:

oj vilken cool såndär vad heter det..design,haha :)

3 nina:

svar: tack så mycket din blogg är skitfin !!!!

Kommentera här: