Har du problem med hyn?

Hej alla!

Det tog lite längre tid än vad jag trodde att komma hem. Jag var hos läkaren runt 9 tiden och fick mitt recept förnyat, sen åkte vi till apoteket och hämtade ut det. Och eftersom min mamma fyller 50 år imorgon (Big day) så har jag vart med och hjälpt henne köpa maten inför kalaset imorgon.

När jag var på apoteket så kom jag på att jag var ute efter en kräm för ansiktet. Jag har väldigt torr hy just nu i ansiktet, även om det inte ser ut så, och fick lite råd av hon som jobbade där. Hon sa att den där Aloe Vera grejen jag pratade om inte alls var bra för mig som har torr hy, den var mer för människor med "normal" hy. Jag köpte mig iallafall en av ACO's dag krämer som ska vara bra, för endast 150 kr.
Men är det någon mer där ute med torr hy?
Eller har du kanske en fet hy? Eller kanske en "normal" hy?
Dela med er och tipsa om saker ni gör för att må bra på alla sätt!




Den krämen jag köpte, gör redan under.

Kommentarer:

1 Emelie:

Detsamma :) Jag har jätte torr hud så här på vinterna. Skulle behöva smörja mig med smör om det inte fanns ngt annat. Mary Kay's krämer är bra :)

2 Rebecka:

okej längtar tills svaret kommer upp :)

Jag har JÄTTETORR hy jag med, hehe. Men jag använder mig bara av en dag och nattkräm...

3 Olessia:

Jag har torr hy :/ jätte jobbigt

4 Bimbo Boy:

Svar: Tack för kommentaren! :) Välkommen åter.

5 Toby Hagberg:

Haha smart du är, huvudet. :)



Klart du får, det är en tjej som lägger upp såna där på sin blogg och låter folk använda dom, hon skriver dom själv - fan kommer inte ihåg adressen men ska leta upp den åt dig så kanske du får ännu mer listor du kan hitta. :D

6 sandra:

hehe okej;) va kul

7 emeliecarin:

Svar: Ja, klart det var stina-lee! :D

8 jennie:

söt blogg:)





den krämen är jättebra!

9 Em:

åh, jag skulle också kunna behöva en dagkröm för mitt torra ansikte

10 linnea:

tack :D

11 stina:

hehe sött:)

12 Aysel:

- jag har torr hy hatar verkligen det, jag har typ testat allt finns inget som verkar hjälpa så bra. Just nu använder jag garnier den rosa förr torr och känslig hud fast den är väl okej annars är fukt sprej skit bra bara o spruta på ansiktet :) ha en bra dag!

13 Hanna:

Jag har fet hy som blir lite torrare under vintern. Använder Apoliva-serien (finns på apoteket) och den är super! :)

Kommentera här: