Glamour och fest


Kan ni gissa var klänningen är ifrån?
(osminkad än så länge)



Gästerna kommer om en timma (shit insåg nu hur lite tid det var kvar!!) och sen drar kalset igång. Som jag nämnde innan så har min mamma fyllt år i veckan vilket betyder att vi ska fira henne rejält ikväll, jag mår ju sådär fortfarande så kommer medverka så mycket som jag orkar.
Sen har jag ju vart smart nog att ha utlottningen av headern tills idag (avslutades nu klockan 18:00, men jag förlänger den till 20:00).

Vad tycker ni om håret då?
Jag testade Carolina Gynnings hår tips hon gav för inte så längesen, fast min egna stil på det. Hon kallade det "barbie"-hår, men jag kallar det mer glamour hår?
Vad anser ni? Är det plastic barbie hår?

Kommentarer:

1 alexandra:

Ingen aning men den var väldigt fin!

2 Natalie:

Den klänningen är så snygg! Visst kommer den från Topshop? :)

3 Paris:

Åh snälla, om du har gjort som Gynning skrev så måste du ju ha en sådan locktång som hon använde där?



Min fråga är var du har köpt denna locktång?



Snäääääälla söta rara svara på denna fråga=) jag kommer att älskar dig för all eeeevighet =D (svara gärna i min blogg! =) )

4 Paris:

Åh snälla, om du har gjort som Gynning skrev så måste du ju ha en sådan locktång som hon använde där?



Min fråga är var du har köpt denna locktång?



Snäääääälla söta rara svara på denna fråga=) jag kommer att älskar dig för all eeeevighet =D (svara gärna i min blogg! =) )

5 Paris:

Oh, tusen tack! =D (för ditt hår blev verkligen SKITSNYGGT, så vill jag också se ut ju ^^ )

6 Jasmine B:

Sv: Jodå det ska bli så kul så! Tack så mkt och föresten din blogg är verkligen jätte fin :)

Kram Jasmine

7 Olessia:

snyggt :)

8 SHORTY:

Sv; haha ja nästan ;P hihi kram ha en fin helg

9 Natalie:

Svar: Är den? Har du köpt den nyligen? Isåfall måste jag titta där :) Jag såg en liknande på Topshop för ett tag sedan, så jag var säker på att det var den :)

10 madeleine:

snyggt:)

11 Malin:

Jättesnyggt hår!

Ha en fin kväll och lycka till =)

12 isabelle:

snygg klänning!

Kommentera här: