Frågestundens svar #1 - Personligt

För att göra det enklare så har jag valt att dela upp alla i olika kategorier (haha jag vet, jag älskar att ha koll på saker).
Kategorierna är: Personligt, Bloggen och Filmerna. Men jag delar upp dom i olika omgångar med, så det hela börjar med personligt och  så får ni resten senare!
Fick en del liknande frågor, så jag hoppas att ingen stör sig på att jag valde att slå ihop frågor som t.ex. "Vilka filmer har du vart med i" och "Vad har du gjort för filmer/serier?"



Personligt


Vad brukar du göra på helgerna? :)

Jag brukar spendera så mycket tid som möjligt med kompisar!


Är du reggad på http://www.secondlife.com/ ?

Aldrig hört talas om sidan...


Vart och hur bor du?

Jag bor i Göteborg (ca 30 minuter från Nils Eriksson Terminalen med buss) tillsammans med min pappa, mamma och syster.


har du förlorat din oskuld?, hur gammal var du när du fick din första kyss?

Get a Life.


Har du några djur?

Jag har en undulat som är 10 och ett halft år nu!


Varför har du "Kod namn" på dina kompisar?

Mina kompisar är en stor del av mitt privata liv, och jag som andra bloggare vill ha en del saker hemliga också. Som det är nu kommer jag oftast ha smeknamn på mina kompisar i bloggen och täcka över dom på bilderna.

Kommer jag vilja ändra på det måste jag ha mina kompisars godkännande först.


Vilka märken på kläder använder du?

Jag använder inga speciella, mest köper jag kläder på HM och GT (Gina Tricot) och sånna affärer. Bara kläderna är snygga enligt mig och bekväma så skiter jag i vad dom kostar.





Vad har du för musiksmak?

Jag lyssnar på det mesta, men några som jag gillar just nu är:

Ane Brun - True Colours

Iron and Wine - Flightless Bird, American Mouth

Mina kompisar bands låtar (grymt bra)

Och många andra låtar

Vad ska du göra efter skolan?
Jag ska, som det ser ut nu, (förhoppningsviss) jobba på det stället jag jobbar nu. Dvs det enda jobbet jag har bakom kameran, producent assisten jobbet. Men vi får se vart allt leder.

Kommentarer:

1 Agnes:

Okej hehe:) Fin blogg:)

2 Jhna:

Tack hörru. Snygg blogg har du med grrl.

3 teluvio:

åh tack va snällt skrivet, kul att det kommer från en söt tjej som dig också :)

4 Katrine:

Tack! :) Det värmer!

5 Annie:

Tack, du var med jättesöt(:

6 StefanWeei:

sv: Jaså :D



Vad var det för låtar då?

7 Carina svarar:

=) Tack vännen!

Friis rockar!

8 nina:

Svar:

Jadu, det var nog de flesta som satt vi samma bord, tror det var minst 4st, vissa filmade oxå fick jag höra =P

Gullig blogg förresten =)

9 Jenny:

Kul med frågestund:) hih

du är så söt!

10 julia:

jag håller med, det spelar ingen roll om kläderna är av ett speciellt märke!:)<3

11 anna:

Sv: Jag vet, visst blir man sugen :)

12 Lina van der Putten:

Tack desamma =)

13 smet:

sv: ibland planerar man inte vad man ska orka med.. hon ringde mig och var ledsen, så ville självklart ställa upp!



f.ö. har du en undulat? drömde om det inatt:$

14 annica:

Va ursöt blogg du har ! :D

15 Sara:

Hej! Såg att du hade spanat in min blogg :) Jätte snällt sagt! Tycker din blogg verkar grym! ;D

16 Raphael:

SV: Vad roligt, vi gillar också vårt namn!^.^ Hoppas du gillar inehållet också..

17 ffeliciaa:

Svar :

tack detsamma! :D



nej, en kompis till mig har gjot designen :)

18 jessy:

sv: hihi thanks !! kisskiss

19 Jessica:

Vadå get a life ? Vad taskigt mot tjejen/killen som frågade..Det kanske rent utav var en 'självförtroendefråga' Personen kanske inte hade fått sin första kyss eller liknande och du är hennes förebild.. Snälla nån! väx upp ><

Kommentera här: