Första jobbdagen på tisdag?


Skrämmer jag er med mitt ansikte?
Haha nej jag tyckte bara inte att jag är så hemsk i utseendet, men på dagens bild blev det helt enkelt inte bra.


Jag ska jobba hos Avenyn på tisdag om inget annat dyker upp, dvs att jag skulle vara döende eller liknande haha. det är inte mycket som går före jobben, jag gör det mesta för att göra alla glada och klara av det mesta.
Till både gott och ont, jag blir väll mer stressad av att försöka göra alla nöjda men jag vill heller inte missa det eftersom jag älskar det. Är det någon mer än jag som försöker med detta?
Jaja, det är långt kvar, men jag längtar redan till på Tisdag. Första dagen hos dom detta året.

Ni har väll inte glömt utlottningen av en header?
Jag funderar på att göra två glada imorgon kväll istället för bara en.

Kommentarer:

1 Erica:

Jag tyckte att bilderna var fina (:

2 Wysteriia:

Tack söta du! hihi ;)



Hur går det med filmandet? Är du med någonstans där jag kan se dig? :D

3 amelaTH:

svar:

jo, det är Johan Palm från idol :)

4 marilena:

Sv: Ok :)

5 Magnus:

Skojar du tjejen att jag försöker det......det är ju hela livsgrejen, jag brände ut mig så in i helvete 04 och har inte återhämtat mig helt sedan dess.



Det gäller balansen mellan dig och dem, vila och kreativitet osv.



Hittar du den säg till mig, jag tappade min balans på en buss i Uppsala 2004.



Kramar

6 nikki:

Tack vad söt du är! :)

du har också fina ögon:)

Kommentera här: