Första dagen i skolan

Ja som hos många andra började jag skolan igen för terminen. Hemskt med tanke på att det är sista terminen någonsin, jag tar ju studenten den 29:e maj (ett datum värt att minnas!).
Men första dagen var inget speciellt, tack och lov är vi ju lediga fredagar denna termin med ser det ut som.

Idag har vi iallafall bara suttit och kollat på film, skit seg dag med andra ord. Inga utmaningar alls (inte precis som om min skola är känd för det men ändå) och alla halvsov hela tiden.
Jag längtar tills på måndag (om man nu ska kunna längta efter skolan) då vi har en lektion jag kan göra något på iallafall.

Hur har eran första dag vart? (andra eller vad ni nu har haft, ni kanske har lov än?)....

Kommentarer:

1 hanna:

Åh, tack så mycket :) Vad härligt det lät med att ta studenten, måste vara något du ser fram emot.

2 Jennifer:

Fast de är ljuslila i verkligheten :)

3 SOFIA:

HEJSAN! :D

Vilken fin blogg du har! Jag gillar verkligen dina inlägg då de är roliga och varierande, good work!

Här kikar jag in fler gånger!

Jag skulle bli toppenglad om du besökte mig och lämnade en kommentar? :) Ha det bra! /SOFIA

http://www.sofiajoohansson.blogg.se

4 frida:

Jag har fortfarande lov börja inte föräns på måndag :D

5 BJERNHAGEN:

Okejokej! Nja, nog har det funnits bättre år. Men tyckte in flames & timo gjorde allt så bra :)

6 Alina:

Tack så jättemycket! (om jag inte svarade) Ha en riktigt trevlig kväll!

7 Anna:

Sv: Jajamensan det är den:)

8 patricia:

Sugen på att köpa en snygg märkesklänning till ett lågt pris :) gå in på min blogg för mer info :D

9 Jeezy:

Tack så mycket!=) Din design på bloggen är verkligen skit fin, du har inte fixat de själv eller?=) puss

10 Rosita:

Sv: Vatten bilder är fina,

men de blir rätt tråkiga i längden för "alla" fotar sånt, men får man till det att inte se ut som alla andras så blir det kul att se dem. :)

11 Liene:

Oh, men film är ju bättre än vanliga lektioner! fast vet inte hur dina lektioner är och ala tycker väl olika:)

Min dag i skolan var bra förutom att vi fick sitta på nya platser efter halva dan, vill bättre byta tillbaks för på morgonen satt vi bra.

12 Madeleine:

Svar: Eller hur hihi :)



Lektionerna har kommit igång på en gång, nästan... lite mjukstart men så ska det vara! ;)

13 ewezi:

sv: Tack det samma söta du :) allt bra med dig?

14 Karin:

ja det funkar:)

Kommentera här: