FilmFestivalen 09 Göteborg

Godmorgon!

Eftersom det är filmfestival i stan (och jag har inte planerat att gå på någon, känns lite surt men jag har inte råd helt enkelt) så har alla mina filmlärare tagit ledigt hela veckan. Och det betyder att lektionerna är inställda, så det är sovmorgon till 11:10 för mig idag, vissa dagar tackar man sig själv att man valde att bli filmelev.



Från fel år jag vet


Är det någon av er där ute som ska gå på festivalen? Jag vill se en del men tror inte det blir av, en kompis till mig har en film som är med och säkert några till bara att jag inte har så bra koll på deras saker. Nästa år hoppas dom som gör Fri Som En Fågel och Emanuel att dom filmerna kommer vara med, vi får se hur det blir. Själv hoppas jag på det.
Förra året var ju Lia med (på bland annat Bergakungen, det var en känsla) på 4 visningar eller så. Och jag var en trogen tittare och gick på varje visning tillsammans med Sandra och Elsa (som spelade dom andra två i filmen).
Men nu ska jag dra mig till skolan, det får bli filmfestival ett annat år.

Vill ni se dagens outfit? kolla här
Rösta också på dom nominerade bloggarna till månadens blogg

(Btw vet ni vad jag såg på min skolmejl? Min lärare hade bjudit med att för att kolla på debatt med BlondinBella om vikt grejen, synd bara att det inte blev av och vi såg det ca 1 vecka försent haha)

Kommentarer:

1 c:

Skönt med så lång sovmorgon :)

2 Nina:

vad roligt :)

3 Jennifer:

köpt den i min egen bloggshop hehe :)



pöss!

4 PERFEKTION:

jag veet.. vanilj är supermysigt! och deras pajer är så goda ju!

Kommentera här: