Festen är igång



Gästerna är här och festen är i full gång. Jag har redan förstört magen med små tomater, snacka om att man inte tror att dom är så himla starka. Men oj vad fel man kan ha, 5 stycken och det är kört....bara att köra på och fortsätta äta dom!
Efter maten och liknande ska jag dra vinnarna av utlottningen av en header, ni har fortfarande 20 minuter på er att tävla! Så do it now för er som inte sett den än.

Jag har även haft en del som undrat om jag kommer delta i SpotLifes fest nu om ca 2 veckor:
Jag kommer tyvärr inte kunna delta eftersom det blir problem med jobben, skolan och nära och kära. Men jag önskar alla som kommer vara där en lyckad kväll och så ska jag göra något för att gott göra det!
(Jag och Chriss hade planerat att åka upp, men när jag fick datumet så körde det ihop sig)


Vad gör ni ikväll?

Kommentarer:

1 Anna:

svar: tack så mycket ;) Hoppas du också lever , haha :)

2 diana:

Tack för din söta kommentar! Kom just hem från SPA:et! Har blivit smått beroende av SPA...haha! Vad ska du hitta på ikväll? Hoppas du haft en fin lördag! Kram// Diana

3 Therese:

Ja, apelsin med sugrör går utmärkt! Du skär sönder apelsinen på ett ställe, ca 1x1 cm. Sedan hackar du lite nuti den med en kniv genom hålet så att det blir saft, och till sist stoppar du ner sugröret i hålet och suger :).

4 moonzanna:

ja ursch, kolla inte på den !

5 annaa:

jag kollar på p3 guld (.

6 matilda:

sv: tycker du inte :-) haha tyckte iofs jag inte heller från början, men har lärt mig. Nu tycker jag att det är jättegott :-)

Fin blogg föressten, glad för din skull att du lyckats så bra :-)

7 Lina:

söt bild! fin blogg med

Kommentera här: