"Fel" Shopping



Jag har shoppat!
Efter en dag i skolan så insåg jag (äntligen säger nog mina föräldrar) att dom skorna jag har inte går att använda längre. Dom har velat att jag ska köpa nya hela tiden, men jag har alltid tyckt att dom funkar...men idag när jag hittade ett hål rakt in i skorna så kände jag mig besegrad.
Så efter skolan mötte jag upp några vänner, men sen blev det att jag letade efter skor. Tror ni jag hittade några?
Nej självklart inte.

Frågan är bara vad man ska ha imorgon hos SVT.


Vad har ni gjort idag? Något intressant eller bara samma vanliga skit?

Kommentarer:

1 JOANNA:

sv: jasså varför inte?:)

2 Zarah Galore:

Jo, det kan det vara. Speciellt när man ska sätta ihop en plan för att nå dit man vill.

3 Zarah Galore:

Jo, det kan det vara. Speciellt när man ska sätta ihop en plan för att nå dit man vill. :)

4 Madeleine:

´min dag har sugit ! haha

din då ?

ha det bra !

5 Ida Björck:

nice med shopping :)

Kommentera här: