Dom första bilderna från Emanuel

Just nu sitter jag på mitt rum och "gömmer mig" som man nu kan kalla det. Gästerna sitter bara och pratar där nere och med all mat och tårta jag har ätit så mår jag ganska dåligt. Det var nog inte en så bra idé att äta så många tomater (dom är starkare än vad man tror) när man har magkatarr.
Så det blir att vila sig lite och se vilken tid vi ska ses imorgon. Jag tror inte jag har berättat det men imorgon runt 15 tiden kommer jag se dom första bilderna från Emanuel!!! Spännande!
Jag och iallafall Anton ska mötas upp och åka till Vasa Viktoria där Emma (regissören) och Nadia (producenten) sitter. Jag håller tummarna på att det är bra verkligen, jag hoppas det och man har lite prestations ångest på sig nu när jag vet att författarna till Emanuel ska se den!


Ett av borden idag



Tips till er som lider av magkatarr eller annan magont:
- Försök att undvika för mycket av sur mat och dryck (t.ex i mitt fall äter jag riktigt mycket kiwi, minst en per dag)
- Variera maten (jag äter samma bröd och pålägg varje dag, så jag är verkligen dålig på det)
- Slappna av och ta det lugnt en liten stund om dagen iallafall (ett bra tips är att göra det på bussen när du tar dig till och från ställen, det gör jag alltid när jag åker från inspelningar och skolan eller liknande)
- Undvik fet mat (t.ex pizza och liknande)
- Drick inte Alkohol under den tiden du har ont i magen eller börja känna av det

Kommentarer:

1 Liene:

sv: ja,synd, jag köper inte heller på nätet. Men även om affären fanns i Göteborg skulle jag aldrig kunna köpa nåt:P

2 Gabriella - Livet som Student:

sv: Såklart det är mina husdjur :P

Kommentera här: