Började dagen dåligt

Godmorgon!

Är det bara jag som börjar dagen sur eftersom blogg.se har strulat? (Iallafall för mig). Och sen vaknade jag på helt fel sida med, så det med att bloggen inte funkade gjorde saken ännu bättre.
Nu verkar den funka, även om den är ganska seg.
Vad händer idag då?
Jo min mamma fyllde ju 50 år i tisdags så ikväll blir det fest, men innan dess så vet jag inte riktigt. Har en del alternativ som jag funderar över.
Vad ska ni göra?

Jag tänkte börja med en läsarnas fråga senare med, ni vet väll att ni kan tipsa om vad som helst eller ställa en fråga via [email protected]
Sen kan jag påminna om att utlottningen av en header kommer avslutas ikväll 18:00. Ni har väll inte glömt att medverka?

Kommentarer:

1 hanna:

tack så mkt, va glad jag blir:)

2 Lina van der Putten:

Tack så mycket =)

3 Therese:

Jo tack, fasiken vad det har strulat för blogg.se! Läste att det varit driftproblem men jag tycker att det varit segt länge.. Ja, ja.. Ha en jätte trevlig kväll!

4 Nurselin:

Japp, det löste sig. Imorgon kväll elle idag vet inte riktigt kommer massa med bilder =)

Kommentera här: