Börja nominera bloggar!

Godkväll!

Jag fick en del roliga mejl nu på slutet av dagen (för det är ju nästan midnatt), men det blir lite hysh hysh över dom tror jag allt ;) Haha teaser i am.
Jag kan avlöja, vilket jag inte tror är en hemlighet, att jag kommer filma in en sak till Emanuel nu på söndag igen. När och sånt berättar nog Emma lite senare i veckan. Men det ska nog inte vara så farligt, nu ska jag bara leta fram manuset som ligger i en låda med alla andra någonstans i rummet.

Men dagen går mot sitt slut som sagt, men den är inte över än. Vad sägs om att nominera månadens blogg igen?
Det var ju ett tag sen, och Januari månad är slut snart! Så ni får till på söndag kväll på er att nominera eran favorit blogg (kanske det är din egna? Eller någon du inte alls känner? Du bestämmer själv.) genom att kommentera detta inlägg. Jag kommer sedan dra 5 av dom som jag tycker står ut mer än dom andra, eller så kanske jag lottar? Låter ju mer rättvisst.
Hur som helst, börja nominera era bloggar nu!

OBS! Ni MÅSTE länka bloggarna


Is it a bird?
Is it a plane?
Nej det är ett....blåmärke? Vad tror ni?

Kommentarer:

1 Jenny:

sv: Tackar så mycket!! :)

nominera en blogg? humm, ja min egen då, trotts att den är precis lika tråkig som alla andra vardags bloggar haha

2 HipHopBreeze:

Tänkte nominera min blogg, jag skriver om min vardag ger tips om allt möjligt och främst av allt, uppdaterar jag om de allra nyaste låtarna inom RnB hiphop och Rap!



Varje dag lägger jag upp nya låtar som precis läckt ut på internet för alla som älskar sån här musik!



http://www.hiphopbreeze.blogg.se



Pussar

3 JOSEFINE:

god natt :D

4 amanda:

jo det är brooke i oth :)

5 Anna - Sanningen om Amerika:

Usa e underbart att bo i :) Men jag kommer ju från bästa staden i Sverige, Göteborg of course!

6 Anna Phe:

Tack, kul att du tycker det :)

7 Mirry:

Hej Julia!

Jag skulle vilja nominera min och Arntys blogg

www.arntyochmirry.se

Jag vet att du varit inne och läst den och visst är den värd månadens blogg? ;)



8 Emma:

Hej! jag skulle gärna vilja nominera min egen blogg:)



http://adifferentwayofbeingyoung.blogg.se



En blogg om en funktionshindrad 20-åring och hennes vardag:)



// Emma

9 Moonzanna:

jag vill nominera min blogg som handlar mycket om mig och mina tankar och min kamp för att nå mina mål i livet

10 Cityprincess:

http://ninakartal.blogg.se



där har du min blogg, skulle gärna nominera den :)



Bloggen om min vardag som 14-åring!

11 Linnea:

nominerar min egna blogg

12 CARRO - ThinkPink ♥:

Jag nominerar min egna blogg! :)



http://thinkpinks.blogg.se



♥

Kommentera här: