Aloe Vera kräm!

Jag är ute efter en Aloe Vera kräm som sminkösen för Emanuel hade med sig. Den var underbar och hon blandade den tillsammans med den foundation jag använde.
Jag har hittat en som jag tror är exakt samma, fast den säljs i mataffärer (det kanske inte låter mest lovande) för ca 200 spänn. Frågan är om det är värt det.

För några år sen när jag hade som jobbigast med min fot, så köpte mamma en produkt med Aloe Vera som skulle hjälpa till. Jag hittade hemsidan för den, även om den produkten som skulle hjälpa till mot värk i muskler och leder inte funkade så kanske denna funkar:



Nja känns som lite dyrare eller hur?
Jag tror jag satsar på produkten jag hittade i mataffären vid skolan.
(Föresten varför kan inte ICA, Coop osv ha bilder på det dom säljer? Haha ni vet som klädaffärers hemsidor(ironi))

Kommentarer:

1 Sara:

Min pappa säljer aloe vera-produkter och jag tycker att de är jättebrs. Jag tycker att du ska satsa på att köpa en sådan salva.

2 Maria:

haha den boken skulle jag vilja läsa!



haha får skicka ett mail till ICA och tipsa om det :P

3 Fredrik *Frisören:

Tack! Allt bra?

4 gabbie:

Aa... kanske det. fast hon kanske var närvös :/

5 karro:

tack ska du ha :)

ha det bra du med!

6 Cassie:

Svar: Tack, det gillar jag ozcå

7 Nightfall:

sv: tack så mycket! :D :D

8 Frida:

Tack detsamma :) Kram /f

9 Amanda Eklund:

Det är riktigt skönt med en :D Den är riktigt lätt att bära med sig överallt :D dock vare lite jobbigt i början att skriva hehe det är så smått :P men man lär sig :D

10 Carin:

Filmen var bra! (Wallander - byfånen)

11 Stefanie:

Hejhej,

jag har frågestund på min blogg just nu så det vore snällt om du ville slänga in en fråga, vadsomhelst :)

Tack !

/ www.stefhunny.blogg.se

12 Anna:

aloe vera är underbart..till mycket.

Jag köpte en 99% aloe vera gel på eleven.se . Tror den kostade 99 kronor.

13 Emelie:

Tack, detsamma måste jag säga:)

14 Amanda:

Tack så mycket :) detsamma!

15 AmandaKling:

Sv: Hihi tack, desamma :D

16 Kickan:

SV: Ja,visst är det :)



Kommentera här: